Είναι από τις λίγες ελληνικές εταιρείες που σε μια περίοδο «επενδυτικής αναμονής» προσέλκυσαν το ενδιαφέρον ξένων κεφαλαίων, καθώς τον Απρίλιο το επενδυτικό κεφάλαιο SouthBridge Europe προχώρησε στην κεφαλαιακή ενίσχυση της HotelBrain με 3 εκατ. ευρώ, θέλοντας να χρηματοδοτήσει το αναπτυξιακό σχέδιο της εταιρείας διαχείρισης ξενοδοχείων.
Η HotelBrain από το 2009, όταν μετέφερε την έδρα της από τη Σαντορίνη στην Αθήνα, αναπτύσσεται συνεχώς με κεντρικό άξονα τα boutique ξενοδοχεία.
«Έχοντας ξεπεράσει το στόχο των 115 ξενοδοχείων που είχαμε θέσει ως εταιρεία για το 2015, αυτή τη στιγμή η HotelBrain διαχειρίζεται περισσότερα από 120 ξενοδοχεία σε 38 προορισμούς σε έξι χώρες» λέει ο πρόεδρος και ιδρυτής της εταιρείας Πάνος Παλαιολόγος, ο οποίος εκλέχθηκε στις αρχές του χρόνου αντιπρόεδρος στο Διοικητικό Συμβούλιο των Small Luxury Hotels of the World (SLH).
Στην Ελλάδα διαχειρίζεται ξενοδοχεία σε 34 προορισμούς, ενώ αν συμπεριληφθούν και τα αναπτυξιακά έργα (development projects), τα οποία όταν ολοκληρωθούν θα μετατραπούν σε συμφωνητικά διαχείρισης, τότε αυξάνονται σε 38. Τέσσερις προορισμοί αφορούν το εξωτερικό, το Λίβανο, την Τουρκία, την Κύπρο και τη Σερβία.
«Τα αναπτυξιακά πλάνα πάντα είναι στις προτεραιότητές μας. Ποτέ όμως δεν ξεκινάμε ένα καινούργιο βήμα αν πρώτα δεν έχουμε σταθεροποιήσει απόλυτα τα προηγούμενα. Αυτή τη στιγμή είμαστε πολύ κοντά στην ανακοίνωση της εισόδου μας στις αγορές της Σερβίας και του Μαυροβουνίου».
Ήδη από το καλοκαίρι «έχουν υπογραφεί δύο συμφωνητικά διαχείρισης στο Νόβι Σαντ, με τα ξενοδοχεία «Leopold I» και «Park Hotel» και ένα αναπτυξιακό έργο (development project) που αφορά το boutique ξενοδοχείο «Villa Park» εξηγεί. «Ενώ στα άμεσα σχέδια επέκτασής μας βρίσκεται και η αγορά της Βοσνίας».
Το ξενοδοχείο «Leopold I», κατηγορίας πέντε αστέρων, στεγάζεται σε ένα αναγεννησιακό κτήριο στις όχθες του Δούναβη, 200 μέτρα από τη γέφυρα Βαράντιν και έχει δυναμικότητα 32 δωμάτια και σουίτες, ενώ διαθέτει κέντρο ευεξίας. Το επίσης πέντε αστέρων «Hotel Park» βρίσκεται δίπλα στο μεγαλύτερο φυσικό πάρκο του Νόβι Σαντ, έχει δυναμικότητα 225 δωμάτια και διαθέτει επίσης δύο αμφιθέατρα, δύο εστιατόρια, δύο μπαρ, κέντρο ευεξίας και 350 θέσεις στάθμευσης.
Όσον αφορά τη φετινή σεζόν για τα ξενοδοχεία της HotelBrain, ο κ. Παλαιολόγος τονίζει ότι: «Στα περισσότερα ξενοδοχεία μας καταγράψαμε αύξηση των κρατήσεων που αγγίζει σε μέσο όρο το 20% σε σχέση με την περσινή χρονιά, ενώ αντίστοιχα σημειώσαμε αυξήσεις και στη μέση τιμή δωματίου. Η τάση «αγοράζω εμπειρία και όχι ύπνο» που υποστηρίζουν οι μικρές πολυτελείς μονάδες είναι πλέον το διεθνές ζητούμενο».
Ο κ. Παλαιολόγος σημειώνει ότι: «Πάντα υποστήριζα ότι η Ελλάδα είναι το καλύτερο resort της Ευρώπης. Είμαστε μια τουριστικά ανεπτυγμένη χώρα σε ευθεία σύγκριση με κορυφαίους προορισμούς όπως η Ιταλία, η Νότια Γαλλία, η Ισπανία κ.ά. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τον επαγγελματισμό που έχουμε επιδείξει τα τελευταία χρόνια, μας κάνει έναν πολύ ελκυστικό προορισμό για επενδύσεις στον τουρισμό και στα ξενοδοχεία μας».
Το 2014 ο συνολικός καθαρός τζίρος των ξενοδοχείων που διαχειρίστηκε η HotelBrain ανήλθε στα 51,4 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 20% από 42,8 εκατ. ευρώ το 2013. Στόχος της εταιρείας για το 2015, πέρα από τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου σε 115 ξενοδοχεία, τον οποίο ξεπέρασε, είναι και η αύξηση του τζίρου των υπό διαχείριση ξενοδοχείων στα 60,7 εκατ. ευρώ, η αύξηση του μέσου όρου πληρότητας σε ποσοστό 73,5% και της καθαρής μέσης τιμής δωματίου στα 185,7 ευρώ.
Πηγή: www.tovima.gr
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο της Χριστίνας Πουτέτση στο tovima.gr