Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025

Η GIATA και η TÜV SÜD λανσάρουν μια ψηφιακή ετικέτα υγιεινής για την ξενοδοχειακή βιομηχανία

Ο πάροχος υπηρεσιών ελέγχου και πιστοποίησης TÜV SÜD, η Flowtify, ο γερμανικός ηγέτης της αγοράς για τη διαχείριση ψηφιακής υγιεινής και η εταιρεία τεχνολογίας ταξιδιών GIATA, δημιούργησαν μια εφαρμογή ελέγχου, μέσω της οποίας οι ξενοδόχοι μπορούν να αποκτήσουν την ετικέτα «#staysafe® – Hygiene Self-Assessment».

Οι τρεις συνεργαζόμενες εταιρείες έχουν συντάξει συστηματικά σχετικά κριτήρια υγιεινής του ξενοδοχείου και προσφέρουν τη νέα ετικέτα μέσω μιας πολύγλωσσης εφαρμογής ελέγχου με μια λίστα ελέγχου ειδικά προσαρμοσμένη στο ξενοδοχείο.

Οι ξενοδόχοι που φροντίζουν για τις πληροφορίες του ξενοδοχείου τους στο «GIATA Drive» ενημερώνονται αυτόματα από την εφαρμογή των σχετικών με την υγιεινή χαρακτηριστικών και υπηρεσιών του ξενοδοχείου τους, όπως η πισίνα ή το εστιατόριο.

Στη συνέχεια, μπορούν να πραγματοποιήσουν μια άνετη και αυτονόητη αυτοαξιολόγηση χρησιμοποιώντας την ψηφιακή λίστα ελέγχου, η οποία πρέπει να επαναλαμβάνεται κάθε μήνα. Όσοι πληρούν τα κριτήρια μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν την ετικέτα για 30 ημέρες.

Η GIATA προωθεί άμεσα την πιστοποίηση stay safe στους ταξιδιωτικούς πράκτορες (όπως CHECK24, Easyjet Holidays, Expedia DE, FTI, Holidaycheck, Kayak, Lastminute, Schauinsland Reisen, Tripadvisor, TUI), καθώς και μηχανές αναζήτησης, GDS (Amadeus, Sabre, Travelport) αλλά και σε 21.500 ταξιδιωτικά γραφεία σε 71 χώρες ανά τον κόσμο μέσω των μεταφρασμένων κειμένων.

Ως συνεχής και τυποποιημένος έλεγχος με ένα σαφές σύστημα αξιολόγησης, η ετικέτα #staysafe® με διεθνή κριτήρια υγιεινής ξενοδοχείων ως ουδέτερο σημείο αναφοράς της βιομηχανίας διασφαλίζει την εμπιστοσύνη μεταξύ των επιχειρηματικών και ιδιωτικών πελατών καθώς και στις πωλήσεις.

Η Jana Friedel, Business Development Hotel Products στη GIATA, δήλωσε:

«Εάν ο πελάτης που κάνει κράτηση βλέπει ότι η υγιεινή αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα σε αυτό το ξενοδοχείο, επιλέγει αυτό και όχι κάποιο άλλο ξενοδοχείο. Ο ξενοδόχος που πραγματοποιεί τακτικά αυτούς τους ελέγχους και τους επικοινωνεί εξωτερικά έχει ένα σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

Εκτός από το #staysafe®, η GIATA δημοσιεύει επίσης ετικέτες από άλλους παρόχους και νέα πολύγλωσσα δεδομένα που αφορούν στην υγιεινή, όπως το ανέπαφο check-in/out ή πληροφορίες σχετικά με περιορισμένες προσφορές στον μπουφέ.

Σχετικά με την staysafe:  https://www.giata.com/en/staysafe-el/

Σχετικά με την TÜV SÜD

Η ιδρυθείσα το 1866 ως ένωση επιθεώρησης ατμολέβητων TÜV SÜD αποτελεί πλέον παγκόσμια εταιρεία. Περισσότεροι από 24.000 εργαζόμενοι σε περισσότερες από 1.000 τοποθεσίες σε περίπου 50 χώρες διασφαλίζουν τη βελτιστοποίηση της τεχνολογίας, των συστημάτων και της τεχνογνωσίας. Συμβάλλουν σημαντικά στην πραγματοποίηση τεχνικών καινοτομιών όπως το Industry 4.0 και στο να καταστήσουν την αυτόνομη οδήγηση ή τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ασφαλείς και αξιόπιστες.

Σχετικά με την Flowtify

Η Flowtify είναι ένας διεθνής πάροχος λύσεων λογισμικού και εφαρμογών ειδικά στον τομέα της διαχείρισης ποιότητας και υγιεινής για φιλοξενία, εστίαση και λιανική.

Σχετικά με την GIATA

Η GIATA είναι μια εταιρεία τουριστικής τεχνολογίας που ιδρύθηκε το 1996 και εδρεύει στο Βερολίνο. Με τα ψηφιακά προϊόντα της να προσανατολίζονται σε περιεχόμενο στο οποίο δεν μπορεί να γίνει κράτηση, η εταιρεία απευθύνεται σε 21.500 πελάτες και συνεργάτες σε 74 χώρες, συμπεριλαμβανομένων ξενοδοχείων, ξενοδοχειακών αλυσίδων, διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων, ταξιδιωτικών πρακτορείων και παγκόσμιων συστημάτων διανομής.

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post