Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024

Α. Γκερέκου: «Η Ελλάδα μπορεί να είναι η χώρα του “ευ ζην”»

Τη σταθερή επιδίωξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) να δημιουργήσει έναν χώρο αναφοράς για την ελληνική μεσογειακή διατροφή υπογράμμισε η Πρόεδρος του Οργανισμού, Άντζελα Γκερέκου, μιλώντας στη διαδικτυακή ημερίδα με θέμα:

«Η οικοτεχνία, η χειροτεχνία, η γαστρονομία είναι γυναικεία υπόθεση – Η διασύνδεσή τους με τον τουρισμό», που διοργανώθηκε την Πέμπτη 18/02 από το Δήμο Ηρακλείου και τον Αναπτυξιακό Σύλλογο Γυναικών Επιχειρηματιών Κρήτης.

Η κα Γκερέκου τόνισε πως η μεσογειακή διατροφή αποτελεί το μεγαλύτερο αναξιοποίητο εθνικό κεφάλαιο της χώρας, καθώς εμπεριέχει «τρεις υπέρτατες αξίες: την ευζωία, το σεβασμό στο περιβάλλον και την ανάδειξη των προορισμών με αναφορά στην πολιτιστική ταυτότητα, αλλά και την διαφορετικότητα κάθε τόπου», υπογραμμίζοντας παράλληλα:

«Είναι πλέον πολύ σημαντικό ότι σήμερα έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για την προώθηση νέων λύσεων, που πριν από μερικά χρόνια ακούγονταν εξωπραγματικές, όπως ότι η Ελλάδα μπορεί να είναι τόσο για τους ντόπιους όσο και για τους ξένους η χώρα του “ευ ζην”».

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

«Για την προβολή αυτής της Ελλάδας, ο ΕΟΤ αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ των παραγωγών και των αυθεντικών ελληνικών ποιοτικών τοπικών προϊόντων με τους επισκέπτες μας, δηλαδή ένα σημείο αναφοράς με υψηλή και σταθερή αξία για τη σύνδεση της αγροδιατροφής με τον τουρισμό», σημείωσε η Πρόεδρος του ΕΟΤ, ενώ αναφερόμενη στη σημασία αυτής της διασύνδεσης για τη στοχευμένη τουριστική προώθηση επισήμανε:

«Ενισχύουμε τη διαφορετικότητα και έτσι ενδυναμώνουμε το brand name κάθε περιοχής σε όλους τους τομείς, πέρα από τον τουρισμό, με έμφαση στην ποιότητα και στις καλές πρακτικές. Την ευζωία δεν την βλέπουμε μόνον ως διατροφή και προϊόντα, αλλά και ως το χαρούμενο ελληνικό τρόπο ζωής και σκέψης».

Ολοκληρώνοντας, επανέλαβε πως «βασικό στοιχείο σε αυτή την προσπάθεια είναι ο συντονισμός και οι συνέργειες με τους εμπλεκόμενους φορείς, καθώς αποτελεί μεγάλο στοίχημα για όλους εμάς για το πού αλλά και το πώς τα προϊόντα αυτά θα επηρεάσουν τους «πρεσβευτές» μας στο εξωτερικό ως physical evidence, ώστε να μοιραστούν και με άλλους μια ακόμα μοναδική εμπειρία τους που βίωσαν στην Ελλάδα».

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media