Η γερμανοελληνική κοινοπραξία Fraport Greece που θα αναλάβει στο τέλος Ιανουαρίου για 40 χρόνια τη διαχείριση των αεροδρομίων Θεσσαλονίκης, Άκτιου, Καβάλας, Χανίων, Κέρκυρας, Κεφαλλονιάς, Κω, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Ρόδου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου και Ζακύνθου, θα ξεκινήσει σύντομα εργασίες εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων.
Σε πρώτη φάση δεν θα είναι θεαματικές οι αλλαγές, αλλά πολύ στοχευμένες ώστε να βελτιώσουν την εικόνα σε επίπεδο υγιεινής, μικροκατασκευών και βαψίματος και να δώσουν γρήγορα αποτελέσματα.
Από το Φθινόπωρο του 2017, θα πάρουν μπρος τα βαριά κατασκευαστικά έργα (επέκταση διαδρόμων προσγείωσης – απογείωσης, επέκταση κτηρίων κ.ά.), με την παράλληλη σχεδόν λειτουργία 14 εργοταξίων. Πρόκειται για τα έργα που επί της ουσίας θα αλλάξουν την απόδοση των ελληνικών αεροδρομίων και θα επανασχεδιάσουν τη λειτουργία τους που αναλαμβάνει εξολοκλήρου η Ιντρακάτ, εταιρεία του ομίλου Κόκκαλη.
Το ύψος των έργων ανακαίνισης – επέκτασης των 14 αεροδρομίων θα προσεγγίσει τα 400 εκατ. ευρώ μέχρι το 2020.
Μαζί με την υπογραφή της συμφωνίας μακροχρόνιας ενοικίασης, η Fraport θα καταβάλει ποσό 1.230.000.000 ευρώ στο Δημόσιο. Στη συνέχεια κάθε χρόνο η κοινοπραξία θα καταβάλλει ετήσιo ενοίκιο ύψους 22,9 εκατ. ευρώ και μερίδιο από τα EBITDA (κέρδη πριν αφαιρεθούν οι φόροι) 28,5%.
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο της Μαριάννας Τζάννε στο newmoney.gr