Οι σύγχρονοι ήρωες, που δίνουν σήμερα κι όσο ακόμα χρειαστεί, τον αγώνα στην πρώτη γραμμή του «πυρός» είναι οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό που με κίνδυνο της ζωής τους προσφέρουν πολύ περισσότερα από το αυτονόητο στο σύστημα υγείας.
Οι ηγέτες μας φρόντισαν ήδη να πουν το πρώτο «ευχαριστώ» εκ μέρους όλων των Ελλήνων στους ανθρώπους που μάχονται για να σώσουν ζωές, ενώ δεν είναι λίγοι και οι ιδιωτικοί φορείς που ακολουθούν προσφέροντας ότι μπορούν, τόσο στη χώρα μας όσο στα Εθνικά συστήματα Υγείας άλλων πολιτισμένων κρατών του κόσμου.
Η Marriott πρώτη προσέφερε σε συνεργασία με άλλες μεγάλες εταιρείες (American Express & JP Morgan Chase) διανυκτερεύσεις αξίας 10.000.000 δολαρίων σε γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό στα ξενοδοχεία της.
Πιο συγκεκριμένα σε 2.500 ξενοδοχεία της που βρίσκονται κοντά σε νοσοκομεία και φυσικά σε συνεργασία και με τους αντίστοιχους κλαδικούς φορείς των ΗΠΑ που θα διασφαλίσουν ποιοι μπορεί να είναι οι δικαιούχοι.
Ακολούθησε η Hilton προσφέροντας 1.000.000 δωμάτια στην ίδια λογική και προ ολίγων ημερών δημιούργησε η American Hotel & Lodging Association (AHLA) την πρωτοβουλία Hospitality for Hope και σε μόλις 10 μέρες έχουν ήδη εγγραφεί 16.000 ξενοδόχοι που επιθυμούν να προσφέρουν δωμάτια για το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό – όχι σε κάθε περίπτωση δωρεάν – και σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς κάθε πολιτείας.
Φανταστείτε τώρα μια χώρα που θα γινόταν δωρητής στους ήρωες της πανδημίας και θα πρόσφερε – στο μέτρο του δυνατού – Φιλοξενία.
Φιλοξενία στους απανταχού Σύγχρονους Ήρωες. Σε αυτούς που «πολέμησαν» στα νοσοκομεία της Κίνας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Γαλλίας, των ΗΠΑ και αλλού.
Σκεφτείτε την εικόνα, τη δημοσιότητα, την απήχηση που θα είχε ένα τέτοιο μήνυμα. Πόσο θα ενίσχυε τη θετική εικόνα που έχει ήδη δημιουργηθεί από τον τρόπο που χειριζόμαστε όλοι με την πειθαρχία μας την πρωτοφανή κρίση.
Ακόμα περισσότερο δε αν γινόταν το κεντρικό μήνυμα μιας καμπάνιας που θα πρόβαλε τη γενναιοδωρία των Ελλήνων.
Με χορηγούς όχι μόνο όσους έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με το τουριστικό προϊόν της χώρας μας (π.χ. tour operators, αεροπορικές εταιρείες), το κράτος και τους ξενοδόχους, θα μπορούσε πιθανόν να γίνει μόχλευση πόρων και επικοινωνίας με πολλαπλάσιο αποτέλεσμα.
Και να καταφέρουμε να γιορτάσουμε το 2021 τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση υποδεχόμενοι τους σύγχρονους ήρωες, αλλά και όλους όσους μπορούν και θέλουν να νοιώσουν την Ελληνική Φιλοξενία.
Ποιος δεν θα ήθελε να γνωρίσει και να βρεθεί δίπλα στους σύγχρονους Ήρωες;
Η χώρα που φημίζεται για τη Φιλοξενία της μπορεί για μια ακόμη φορά να αναδείξει στον πολιτισμένο κόσμο και την αξία της Αλληλεγγύης, που περισσότερο από ποτέ θα ασπαστούμε στο προσεχές μέλλον.
Ο Νίκος Γκιόκας είναι Business Development Manager της www.revitup.direct