Η συνεργασία ανάμεσα στην Eyewide Digital Marketing Agency και στο CRETAquarium που ξεκίνησε το 2015 με τη δημιουργία του website του Ενυδρείου, φέτος το καλοκαίρι επεκτάθηκε σε ένα διαφορετικό πεδίο του digital marketing, το Performance Marketing (Google Ads & Facebook Ads).
Η Eyewide σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό του CRETAquarium μια σειρά από διαφημιστικές καμπάνιες στο Google και στο Facebook με σκοπό την προβολή του brand του Ενυδρείου και την προσέγγιση επισκεπτών, Ελλήνων και ξένων, που βρίσκονται το συγκεκριμένο διάστημα στην Κρήτη.
Συγκεκριμένα, στην πλατφόρμα Google Ads δημιουργήθηκαν καμπάνιες display, search, smart και video, ενώ στο Facebook Ads λανσαρίστηκαν καμπάνιες branding, traffic και video.
Στο πλαίσιο των προωθητικών ενεργειών, προσφέρεται δωρεάν audio guide στους επισκέπτες που επιδεικνύουν στην υποδοχή του CRETAquarium τον promo code από την αντίστοιχη διαφημιστική καταχώρηση.
Οι διαφημιστικές καμπάνιες της Eyewide για λογαριασμό του CRETAquarium συμπληρώνουν το δεύτερο μήνα τους, με εντυπωσιακά αποτελέσματα: από τις 12 Ιουνίου μέχρι τις 8 Αυγούστου τα impressions (εμφανίσεις καταχώρησης) στο Google ξεπέρασαν τα 2,5 εκατ., με τα κλικ να φτάνουν τα 26.000.
Αντίστοιχα, στις διαφημίσεις του Facebook έχουν καταγραφεί περισσότερα από 1,2 εκατ. impressions και 12.600 κλικ.
Eyewide Digital Marketing
Η Eyewide Digital Marketing δραστηριοποιείται από το 2008 στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, με ειδίκευση στο χώρο του τουρισμού. Προσφέρει όλο το φάσμα υπηρεσιών digital marketing (web design & development, google ads, social media marketing, SEO), ενώ αναλαμβάνει και τις online πωλήσεις ξενοδοχείων. Είναι μέλος του ΣΕΤΕ και Premier Google Partner.