Η τελευταία έρευνα της Panadvert, που είναι ένα βραβευμένο boutique marketing agency με εξειδίκευση στο performance και data-driven marketing στον κλάδο του τουρισμού, καταδεικνύει τα κορυφαία ξενοδοχειακά brands στην Πάρο.
Το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο προορισμό προήλθε από μια προγενέστερη έρευνα της εταιρείας που έδειξε σχεδόν 40% αύξηση του ενδιαφέροντος για την Πάρο σε σύγκριση με το 2022, η οποία ήταν η τρίτη μεγαλύτερη αύξηση για τα νησιά των Κυκλάδων, σύμφωνα με την εν λόγω ανάλυση.
Για να ολοκληρωθεί η παρούσα μελέτη, χρησιμοποιήθηκε ο δείκτης PRSI, ένας λογαριθμικός δείκτης Σχετικής Δύναμης, ο οποίος αντανακλά τη δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα του κάθε brand λαμβάνοντας υπόψη αναζητήσεις στη Google, καθώς και στη Bing, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, mentions, καθώς και δεδομένα Sentiment Analysis (συχνότητα των αναφορών του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης).
Η τελική κατάταξη έχει ως εξής:
1. Summer Senses Luxury Resort
2. Mr And Mrs White Paros
3. Paros Agnanti Hotel
4. Poseidon of Paros Hotel & Spa
5. Sandaya Luxury Suites
6. Selina Paros
7. Paros Bay
8. Mythic Paros
9. Saint Andrea Seaside Resort
10. Parian Boutique Hotel
Σύμφωνα με το PRSI, το 5άστερο Summer Senses Luxury Resort, είναι το πιο δημοφιλές ξενοδοχείο στο νησί φέτος.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το υπόλοιπο top 10 περιλαμβάνει επίσης κάποια 5άστερα ξενοδοχεία, συγκεκριμένα το Paros Agnanti Hotel (#3), το Poseidon of Paros Hotel and Spa (#4) και το Mythic Paros (#8), με όσα έχουν απομείνει να είναι καταλύματα τεσσάρων αστέρων.
Οι διακυμάνσεις
Η δημοτικότητα ενός brand είναι μια δυναμική έννοια και, όπως είναι φυσιολογικό, μπορεί να αυξομειωθεί με την πάροδο του χρόνου ανάλογα με διάφορους παράγοντες.
Σε σύγκριση με το 2022, το ενδιαφέρον για τα κορυφαία ξενοδοχειακά brands που εντοπίστηκαν είναι μόνο ανοδικό, γεγονός που επιβεβαιώνει την αυξημένη ζήτηση για την Πάρο.
Απαραίτητη η ισχυρή επωνυμία
H έρευνα υποδεικνύει ότι η επιτυχία σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά απαιτεί ένα συνδυασμό στρατηγικού σχεδιασμού, τεχνογνωσίας μάρκετινγκ και ισχυρού branding.
Είναι σημαντική η συνεχής ενημέρωση για τις μεταβαλλόμενες τάσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, εστιάζοντας παράλληλα στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και στην οικοδόμηση μιας φήμης που θα αντέξει στο χρόνο.
Ο CEO της Panadvert, Γιάννης Γιαννάτος, ανέφερε ότι:
«Ο δείκτης που δημιουργήσαμε χρησιμεύει ως ένα πολύτιμο σημείο αναφοράς για τις τουριστικές επιχειρήσεις προκειμένου να προσδιορίσουν τη θέση τους στην αγορά σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές τους και να διερευνήσουν στρατηγικές για την ενίσχυση του brand τους. Οι ενέργειες και δαπάνες για ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη δύναμη του brand ενός ξενοδοχείου. Οι brand awareness καμπάνιες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των βίντεο στο YouTube, display advertising και άλλων μέσων μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της προβολής και της δημοτικότητας ενός ξενοδοχείου».
Διαβάστε την πλήρη έρευνα της Panadvert ΕΔΩ.