Την αύξηση των ταξιδιών πολυτελείας κατά 6,2% από το 2015 έως το 2025, σχεδόν ένα τρίτο περισσότερο από τα ταξίδια γενικής φύσεως που εκτιμώνται σε ποσοστό ανόδου 4,8% το χρόνο, προβλέπει η έρευνα «Shaping the Future of Luxury Travel» της Amadeus.
Οι καταναλωτές παγκοσμίως ξοδεύουν ολοένα και περισσότερο το διαθέσιμο εισόδημά τους σε εμπειρίες παρά σε υλικά αγαθά. Η επιθυμία των καταναλωτών για εμπειρίες ζωής αυξάνεται με τέτοιο ρυθμό στα ταξίδια πολυτελείας που πλέον ξεπερνά την υπόλοιπη ταξιδιωτική βιομηχανία.
Η έρευνα προσδιορίζει έξι «φυλές» ταξιδιωτών πολυτελείας: Οι ταξιδιώτες που επιλέγουν πάντα την πολυτέλεια (Always Luxury), όσοι το κάνουν σε ειδικές περιπτώσεις (Special Occasion), οι ταξιδιώτες που συνδυάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια με πολυτελή ταξίδια αναψυχής (Bluxury), εκείνους που έχουν οικονομική άνεση αλλά λίγο χρόνο για διακοπές (Cash-rich, time-poor), εκείνους που συνδυάζουν τις διακοπές με την παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Strictly Opulent) και αυτούς που επιλέγουν ταξίδια ως νέες εμπειρίες (Independent & Affluent).
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρη την έρευνα της Amadeus
Πηγές: www.tovima.gr, www.amadeus.com