Τα αποτελέσματα της μεγάλης διαδικτυακής τουριστικής καμπάνιας με τίτλο «Πιερία, πού αλλού;», που βρίσκεται σε εξέλιξη με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Πιερίας και τη συμμετοχή της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας, του δήμου Κατερίνης και της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων Δωματίων Πιερίας – Ημαθίας – Πέλλας, παρουσιάστηκαν στους εκπροσώπους των τουριστικών φορέων του νομού, το απόγευμα της Τετάρτης 26 Αυγούστου 2020.
Σύμφωνα με τον επικοινωνιολόγο και συνεργάτη του Επιμελητηρίου, Χρήστο Χέλμη, είναι μόνο η αρχή της προσπάθειας για εδραίωση μίας σύγχρονης τουριστικής ταυτότητας για την Πιερία σημειώνοντας ότι τα μέχρι τώρα στοιχεία που προέκυψαν από την καμπάνια είναι άκρως ενθαρρυντικά.
«Είναι μία προσπάθεια η οποία ξεκίνησε από το Επιμελητήριο αλλά εμείς δεν διεκδικούμε τον πρώτο ρόλο. Στόχος μας είναι να πάμε όλοι μαζί. Οι αριθμοί είναι αδιάψευστοι και βρίσκονται στη διάθεση του καθενός καθώς όποιος επιθυμεί μπορεί να τα δει και να τα αξιολογήσει μέσα από το διαδίκτυο», ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Ηλίας Χατζηχριστοδούλου.
Υπογράμμισε δε ότι η καμπάνια θα συνεχιστεί και το χειμώνα.
«Στόχος μας είναι να παρουσιαστεί η Πιερία ως δωδεκάμηνος τουριστικός προορισμός σε ένα κοινό το οποίο παραδοσιακά δεν μας επιλέγει, όπως είναι η Αθήνα. Γι’ αυτό και αξιοποιούμε τα εργαλεία του διαδικτύου για να στοχεύσουμε ακριβώς εκεί που επιθυμούμε».
Ήδη, όπως είπε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, η Πιερία βρίσκεται στην πρώτη τετράδα στις επιλογές των δικαιούχων του κοινωνικού τουρισμού σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΕΔ.
Αποτελέσματα διαδικτυακής καμπάνιας το διάστημα 21/07 – 24/08
Στο διάστημα 21/07 – 24/08/2020 έχουν ενεργοποιηθεί συνολικά 52 διαφημίσεις.
Συγκεκριμένα:
– Πέντε διαφημίσεις σε Facebook & Instagram
– 19 διαφημίσεις Google Display
– 24 διαφημίσεις Google Search
– Τέσσερις διαφημίσεις YouTube
– Περισσότερες από 400 επισκέψεις στο https://diakopes.champier.gr/
– Περισσότερες από 900 προβολές σελίδων
– Αυξήθηκε το κοινό στους λογαριασμούς που διαθέτει το Επιμελητήριο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
– Οι διαφημίσεις προβλήθηκαν συνολικά 7.940.000 φορές
– Τις διαφημίσεις είδαν 2.106.000 άτομα
– Οι διαφημίσεις συγκέντρωσαν 185.200 αλληλεπιδράσεις
– Τα βίντεο περισσότερο από 5 sec προβλήθηκαν 143.250 φορές
– Το web site της τουριστικής καμπάνιας συγκέντρωσε 6.400 επισκέψεις
– 76% των αλληλεπιδράσεων προήλθαν από άνδρες (23% από γυναίκες)
– 35,5% των αλληλεπιδράσεων προήλθαν από ηλικίες άνω των 45 – 54 ετών
– 30% από ηλικίες 35 – 44 ετών
– Το target group με τη μεγαλύτερη απόδοση είναι άνδρες ηλικίας 25 – 34 ετών
– Υπήρξε μεγάλη απήχηση στις διαφημίσεις αναζήτησης Google για τον κοινωνικό τουρισμό.