Σάββατο 17 Απριλίου 2021

Δείτε πώς να επιλέξετε τα κατάλληλα μοντέλα για τη φωτογράφιση του ξενοδοχείου σας!

Η φωτογράφιση ξενοδοχείου είναι ίσως ένα από τα σημαντικότερα βήματα για το σχεδιασμό μιας αποτελεσματικής στρατηγικής πωλήσεων, αλλά και την ανάπτυξη της ξενοδοχειακής σας ταυτότητας.

Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό να προσέχετε όλες τις επιμέρους λεπτομέρειες, οι οποίες θα σας οδηγήσουν σε ένα άρτιο αποτέλεσμα, το οποίο θα αναγάγει την εικόνα του ξενοδοχείο σας σε ένα ελκυστικό κατάλυμα για διαμονή.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει και η επιλογή των μοντέλων που θα φωτογραφηθούν στο ξενοδοχείο σας, καθώς θα αποτελέσουν τα επίσημα πρόσωπα της καμπάνιας σας, διαμορφώνοντας την ταυτότητα σας.

Αν επιθυμείτε να ταυτιστεί περισσότερο κοινό με το κατάλυμά σας, δεν είναι σωστό να παρουσιάζονται μόνο στερεοτυπικές φυσιογνωμίες ανδρών και γυναικών στις φωτογραφίες που κοινοποιείτε.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Τολμήστε να επιλέξετε πιο «φυσικά» μοντέλα, αντικατοπτρίζοντας μια πιο «ανθρώπινη» εμφάνιση, αντίστοιχη της πλειοψηφίας των επισκεπτών του ξενοδοχείου σας.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε τουλάχιστον μερικές φωτογραφίες μεμονωμένων ανδρών, αλλά και γυναικών.

Αποφύγετε να δώσετε στο ξενοδοχείο σας κάποιον αυστηρό και περιορισμένο προσανατολισμό, ταυτίζοντάς το μόνο με ζευγάρια, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δεν θα εξασφαλίσετε και κάποιες λήψεις με ζευγάρια για την ανάλογη στόχευση.

Για παράδειγμα, η εικόνα μιας πιο εύσωμης κοπέλας που απολαμβάνει τις ανέσεις του ξενοδοχείου σας, μπορεί να μεγιστοποιήσει σημαντικά την αλληλεπίδραση του υλικού με το κοινό και να προσελκύσει περισσότερες κρατήσεις!

Δημιουργήστε στοχευμένο υλικό και δημιουργήστε τις βάσεις για δυναμική στόχευση εξειδικευμένων κοινών όπως οικογένειες, τρίτη ηλικία, ομοφυλόφιλα ζευγάρια κ.ο.κ.

Για παράδειγμα, αν θα θέλατε να κάνετε μια παρουσίαση σε ένα gay website, η αποτελεσματικότητα θα μπορούσε να αυξηθεί σημαντικά με την παρουσίαση ενός gay ζευγαριού μέσα στο ξενοδοχείο.

Αν το ξενοδοχείο σας είναι pet-friendly, δημιουργήστε μερικές εικόνες με αξιαγάπητα ζώα μέσα στο κατάλυμα. Οι ιδιοκτήτες κατοικιδίων θα λατρέψουν το ξενοδοχείο σας!

Παράλληλα όμως, φροντίστε ώστε να γίνεται σαφές μέσα από τις συγκεκριμένες φωτογραφίες, ότι η παρουσία των ζώων δεν θα επηρεάσει ούτε στο ελάχιστο την εμπειρία των υπόλοιπων καλεσμένων.

Μη χρησιμοποιείτε φωτογραφίες Stock που δεν αφορούν το κατάλυμά σας. Η χρήση τέτοιων φωτογραφιών μπορεί να βλάψει σημαντικά την αίσθηση του καταλύματός σας, ενώ δίνει παραπλανητική πληροφορία στους δυνητικούς πελάτες.

 

Φωτογραφία: ⓒ Christos Drazos Photography – all rights reserved

 

Το άρθρο αναπτύχθηκε από την Hotelier Academy και μπορείτε να δείτε το original υλικό εδώ.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media