Κυριακή 16 Μαϊου 2021

ΕΟΤ: Συμμετοχή στο ETC Virtual Trade Show για την αγορά της Κίνας

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας στο Virtual Trade Show για την κινεζική αγορά, που διοργανώθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (European Travel Commission – ETC) σε συνεργασία με την εταιρεία Dragon Trail, στο διάστημα 19 – 23 Απριλίου.

Στόχος της διοργάνωσης ήταν η προβολή των τουριστικών προορισμών από τα συμμετέχοντα κράτη – μέλη, αλλά και η σύνδεση 100 εκθετών από τις χώρες – μέλη του ETC με πάνω από 200 buyers από την κινέζικη τουριστική αγορά.

Στο ελληνικό ψηφιακό περίπτεροu συμμετείχαν ως συνεκθέτες ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ξενοδοχειακές εταιρείες, εταιρείες κρουαζιέρας και ταξιδιωτικά πρακτορεία.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Μέσω της ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας προχώρησε στη δυναμική προώθηση της Ελλάδας στους συμμετέχοντες επαγγελματίες από την κινέζικη αγορά με προβολή βίντεο και αναρτήσεις φωτογραφιών και θεματικών φυλλαδίων (e-brochures) στην κινέζικη γλώσσα, καθώς και με τη διεξαγωγή παρουσίασης – webinar, διάρκειας 45 λεπτών.

Συνολικά, στη διάρκεια της διοργάνωσης πραγματοποιήθηκαν πάνω από 1.600 επαγγελματικές B2B διαδικτυακές συναντήσεις με 95% completion rate, ενώ παράλληλα διεξήχθησαν διαδικτυακές συζητήσεις (panel discussions) με επαγγελματίες της κινέζικης και ευρωπαϊκής τουριστικής αγοράς για τις θεματικές ενότητες «Creative Cities», «Nature» και «History & Ancestry», καθώς και τις προοπτικές ανάκαμψης του τουρισμού μετά την πανδημία.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post