Tην ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας, αλλά και να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τις «κρυφές ομορφιές» της Ελλάδας, είχαν εκπρόσωποι των ταξιδιωτικών γραφείων της TUI μέσα από 10 Roadshows, που οργάνωσε το γραφείο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) της Γερμανίας σε συνεργασία με το μεγάλο γερμανικό τουριστικό οργανισμό, από τις 30 Μαρτίου έως και τις 14 Απριλίου.
Η δράση αυτή περιλαμβάνεται στο γενικό στρατηγικό πλαίσιο επικοινωνίας του ΕΟΤ, με στόχο την προβολή της χώρας μας, καθώς και την ενίσχυση της συνεργασίας με σημαντικούς εκπροσώπους της γερμανικής τουριστικής αγοράς.
Στόχος της δράσης ήταν η παρουσίαση και προώθηση της «άγνωστης» Ελλάδας ως ιδανικού τουριστικού προορισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, καθώς και η περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας με το μεγαλύτερο tour operator της Γερμανίας.
Τα Roadshows πραγματοποιήθηκαν σε συνολικά δέκα πόλεις της Γερμανίας (Kempten, Nürnberg, Konstanz, Heidelberg, Hannover, Hamburg, Mönchengladenbach, Dortmund, Zwickau και Magdeburg), κατά τη διάρκεια των οποίων προσφέρθηκαν πλούσια πιάτα με ελληνικά εδέσματα.