Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο fortunegreece.com, ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δημήτρης Φραγκάκης, αναφέρθηκε (μεταξύ άλλων) στη νέα στρατηγική τριετούς ορίζοντα του Οργανισμού.
Ο κ. Φραγκάκης είπε για τη νέα διαφημιστική εκστρατεία του ΕΟΤ:
«Έχουμε, πλέον, μια στρατηγική με τριετή ορίζοντα πάνω στην οποία χτίζουμε, όχι απλά μία καμπάνια για φέτος, αλλά ένα νέο αφήγημα για τον ελληνικό τουρισμό. Η στρατηγική μας, εκτός των άλλων, θα μας πάει και στην επόμενη μέρα, που εκτιμώ ότι θα ξεκινήσει σταδιακά από φέτος. Η διεθνής καμπάνια της χώρας ετοιμάζεται με γοργούς ρυθμούς και σε μερικές εβδομάδες θα είναι έτοιμη, ώστε να ξεκινήσουμε όταν οι συνθήκες θα κριθούν κατάλληλες.
Τρεις είναι οι βασικοί άξονες της διαφημιστικής μας εκστρατείας.
Κατ΄ αρχήν εμπλουτίζουμε το μοντέλο «ήλιος και θάλασσα», το οποίο προφανώς παραμένει ο πυρήνας μας, επενδύοντας στην αυθεντικότητα και την ταυτότητα της χώρας μας ως δωδεκάμηνου προορισμού.
Δεύτερον, αξιοποιούμε όλα τα δεδομένα τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας σε πραγματικό χρόνο, με μια προσωποποιημένη σχεδόν προσέγγιση κοινών και αγορών, ώστε να πιάνει τόπο το μήνυμά μας.
Τρίτος άξονας είναι η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα, ανάλογα με τις συνθήκες και τα ειδικά δεδομένα που μας επιβάλλουν οι δύσκολες συνθήκες της πανδημίας, ώστε να πιάνουν τόπο τα χρήματα του φορολογούμενου.
Η Ελλάδα είναι ένας από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο, ένας τόπος που έχει πολύ περισσότερα να δώσει στον επισκέπτη, από αυτά που ίσως γνωρίζει, πριν φτάσει στη χώρα μας. Είναι ένας προορισμός που μπορεί να προσφέρει όσα θελήσει ο ταξιδιώτης και αυτό θα φροντίσουμε στον ΕΟΤ να το δείξουμε έγκαιρα και έξυπνα στον κόσμο».
Επιπλέον, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ), ο κ. Φραγκάκης είπε ότι:
1. Η νέα καμπάνια θα είναι έτοιμη μέχρι το τέλος Μαρτίου και η εκκίνηση της θα γίνει όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες. Όμως, η διαφημιστική εκστρατεία στο Ισραήλ θα ξεκινήσει νωρίτερα, αφού τα νέα στο μέτωπο του εμβολιασμού στη συγκεκριμένη χώρα είναι πολύ ενθαρρυντικά.
2. Φέτος η καμπάνια προβολής της Ελλάδας δεν θα είναι δίμηνη και τρίμηνη, όπως στο παρελθόν, αλλά θα είναι εξάμηνη και οκτάμηνη και η ένταση της θα αυξομειώνεται, όποτε χρειάζεται ανάλογα με τη ζήτηση, αλλά και τις χώρες στόχευσης.
3. Πέραν της κεντρικής καμπάνιας προβολής, θα υπάρξουν και άλλες τέσσερις μικρότερες (Micro Campaigns), που θα προβάλλουν τη γαστρονομία, το θαλάσσιο τουρισμό, τον τουρισμό υπαίθρου, αλλά και τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.