Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

ΕΟΤ: 2,2 εκατ. ευρώ διαφήμιση για «last minute» κρατήσεις

 

Το ποσό των 2.205.108 ευρώ ενέκρινε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) για προγράμματα διαφημιστικής προβολής του Οργανισμού σε διεθνή μέσα ενημέρωσης για την ενίσχυση των κρατήσεων της «τελευταίας στιγμής» (last minute), αλλά και της τουριστικής κίνησης μέχρι το τέλος του 2018.

Μέχρι στιγμής έχουν εγκριθεί τα προγράμματα προβολής σε οκτώ διεθνή μέσα, απορροφώντας το ποσό των 1.888.917 ευρώ (OATH-YAHOO (Oath EMEA Limited): 505.714 ευρώ, Shazam Entertainment Ltd: 180.200 ευρώ, Expedia – Travelscape LLC: 250.000 ευρώ, New York Times (The New York Times Company): 85.000 ευρώ, ΤripAdvisor Ltd: 250.000 ευρώ, National Geographic (National Geographic Channel Europe Ltd): 200.000 ευρώ, CNN International (Cable News Network Inc.): 300.000 ευρώ, CNBC (CNBC [UK] Limited): 100.000 ευρώ, Travel Channel (Scripps Network International [UK] Limited): 100.000 ευρώ).

 

Πηγή: www.newmoney.gr