Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022

Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης: Φιλοξενία δημοσιογράφων από την Αθήνα

Από τις 11 έως τις 13 Νοεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε ταξίδι επίδειξης (demonstration tour) των πολιτιστικών τουριστικών πόρων και μνημείων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης, στο οποίο συμμετείχαν δημοσιογράφοι από μέσα ενημέρωσης της Αθήνας.

Το ταξίδι οργανώθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος E-Tourism του Interreg Greece – Bulgaria «Event organization Demonstration Tours for tourism stakeholders, magazines and tour operators» για λογαριασμό της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, από τη διαφημιστική εταιρεία «The Creatives».

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Στο ταξίδι συμμετείχαν διακεκριμένοι δημοσιογράφοι από μέσα ενημέρωσης της Αθήνας, καθώς και διαμορφωτές γνώμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προβάλλοντας έτσι το προϊόν της Θεσσαλονίκης με ποικίλους τρόπους, μέσω δημοσιευμάτων σε μέσα ενημέρωσης και social media.

Το πρόγραμμα του ταξιδιού οργανώθηκε με σκοπό να αποτυπώσει με το δημιουργικότερο τρόπο το μωσαϊκό εμπειριών που προσφέρει η Θεσσαλονίκη στους επισκέπτες της.

Οι εμπειρίες περιλάμβαναν επίσκεψη στη νέα έκθεση του Αρχαιολογικού Μουσείου, περιπατητική διαδρομή στους γνωστούς πεζόδρομους του κέντρου της πόλης, επίσκεψη σε εστιατόρια που διακρίνονται για τις δημοφιλείς τοπικές τους γεύσεις, εκδρομή με σκάφος στον Θερμαϊκό κόλπο, ιδιωτικό δείπνο με πιάτα εμπνευσμένα από την παράδοση της Θεσσαλονίκης υπό την επιμέλεια του σεφ Γιάννου Σδούγκα, εμπειρία περιποίησης και ευεξίας, καθώς και επίσκεψη στο Κτήμα Γεροβασιλείου για ξενάγηση και οινογνωσία την Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού.

Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ευχαριστεί:

1. Τα ξενοδοχεία – μέλη της Grand Hotel Palace, Hyatt Regency Thessaloniki, MonAsty, Onoma Hotel, On Residence, S Hotel και Teight Hotel που προσέφεραν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους καλεσμένους.

2. Την Αγγελική Κουκουβού / Διευθύντρια του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης για την εξαιρετική ξενάγηση και τη Βασιλική Γεροβασιλείου για την επίδειξη του αμπελώνα και του οινοποιείου του Κτήματος Γεροβασιλείου.

3. Το συνεταιρισμό ραδιοταξί «Taxiway» και το χώρο ευεξίας «Idolo Spa», εταιρείες που συνέβαλαν με τις πολύτιμες υπηρεσίες τους στην ομαλή διεξαγωγή του τριημέρου.

4. Την εταιρεία «The Creatives» που έφερε εις πέρας με επιτυχία τη διοργάνωση του ταξιδιού και φυσικά τους καλεσμένους που τίμησαν την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης με την παρουσία τους σε αυτή τη διοργάνωση.

Η δράση συγχρηματοδοτήθηκε από την Ε.Ε. και εθνικούς πόρους της Ελλάδας και της Βουλγαρίας.