Για ακόμη μία χρονιά, η RevitUp.direct έδωσε το παρόν στην έκθεση της Xenia, τη μεγαλύτερη έκθεση φιλοξενίας στην Ελλάδα, στις 25 – 27 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.
Η βραβευμένη εταιρία συμμετείχε με περίπτερο (Hall 1, Stand B30), όπου οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με ειδικούς του ξενοδοχειακού Revenue Management & Digital Marketing.
Η ομάδα της RevitUp συνάντησε από κοντά μεγάλο μέρος του clientele της με τους Santo Collection, Ella Resorts, Palmera Beach Hotel & Spa, Esperas Hotel Santorini, Alianthos Garden Hotel, Mirthea Suites, Santorini View Hotel, καθώς και συνομίλησε με νέες συνεργασίες, οι οποίες θα ανακοινωθούν στο άμεσο μέλλον.
Ταυτόχρονα, η RevitUp αντάλλαξε πληροφορίες με κομβικές συνεργασίες που διατηρεί στον κλάδο του τουρισμού με την Lighthouse, που είναι επίσημη συνεργάτης, την GTP, WebHotelier | PrimalRES, GIATA και την HolidayCheck, που είναι αποκλειστική συνεργάτης στην Ελλάδα.
Επιπλέον, το agency έλαβε μέρος στο stage της Digi Hotel στο πλαίσιο του Workshop με θέμα «All about Online All Year Sales», με τον ομιλητή Αλέξανδρο Καψετάκη, Junior Revenue Manager.
H RevitUp ευχαριστεί θερμά τους επαγγελματίες που τίμησαν την ομάδα με την παρουσία τους στο περίπτερο της εταιρίας και στη συμμετοχή της στο workshop της Digi Hotel.
Οι συνεργάτες της RevitUp ανανεώνουν το ραντεβού τους για τον επόμενο χρόνο στην Xenia 2024!
REVITUP.DIRECT REVENUE MANAGEMENT
Η RevitUp.direct, με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης, προσφέρει υπηρεσίες Revenue Management, Performance Marketing, Digital Presence Management και Online Distribution & Sales στο χώρο της φιλοξενίας.
Με εμπειρία δύο δεκαετιών, παρέχει καθετοποιημένες τεχνολογικές λύσεις marketing, υποστηρίζοντας με όραμα και τεχνογνωσία τους επιχειρηματίες στον τουριστικό κλάδο ανά τον κόσμο.
Η έμπειρη ομάδα της, απαρτιζόμενη από εξειδικευμένους specialists, προσφέρει μία 360 προσέγγιση στον σχεδιασμό και τις πωλήσεις των Υπηρεσιών Φιλοξενίας, με σκοπό να γεφυρώσει το τεχνολογικό και διοικητικό χάσμα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με την real-time προσφορά και ζήτηση.
Ταυτόχρονα, είναι σε συνεχή ετοιμότητα, παρακολουθώντας διαρκώς τις ανερχόμενες εξελίξεις του χώρου, ώστε να προσαρμόζεται ανάλογα την τοποθέτηση και τη στρατηγική με το κάθε ξενοδοχείο.
Στο πλευρό του κάθε πελάτη, μετασχηματίζει μαζί την ξενοδοχειακή επιχείρηση του μέλλοντος με άμεση προσαρμογή στην επιχείρηση, αντιμετωπίζοντας τις νέες τεχνολογικές προκλήσεις και αναπτύσσοντας μία βιώσιμη ψηφιακή στρατηγική για τη σταθερή αύξηση της κερδοφορίας.