Υπάρχει μια σημαντική εξέλιξη στον κόσμο του digital marketing που θα επηρεάσει σημαντικά το marketing του ξενοδοχείου σας: ένας κόσμος χωρίς cookies τρίτων (third – party cookies).
Η Google μέχρι το 2022 θα σταματήσει να στέλνει cookies. Άλλες εταιρίες, όπως η Apple και η Facebook, έχουν κάνει παρόμοιες προσπάθειες για να αλλάξουν τον τρόπο παρακολούθησης των χρηστών στο διαδίκτυο.
Χωρίς αμφιβολία, αυτό έχει τεράστιες επιπτώσεις στο digital marketing που ακολουθεί το ξενοδοχείο σας. Πρέπει να προετοιμαστείτε τώρα για να είστε έτοιμοι για μια ομαλή μεταβολή/αλλαγή το 2020.
Αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει να πλοηγηθείτε στο εξελισσόμενο ψηφιακό περιβάλλον και να βρεθείτε προετοιμασμένοι για τις εξελίξεις.