Σάββατο 25 Ιουνίου 2022

Με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη η συμμετοχή της «Παπουτσάνης» στη φετινή έκθεση Xenia

Οι επαγγελματίες της φιλοξενίας που συμμετείχαν στην έκθεση Xenia 2019 είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν πρώτοι τη νέα premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών της «Παπουτσάνης», με συστατικά φυσικής προέλευσης, υπό το νέο σήμα OLIVIA THINKS.

Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε τον ανανεωμένο σχεδιασμό της επιτυχημένης σειράς OLIVIA, η οποία έχει ως βάση τα οργανικά εκχυλίσματα φύλλων ελιάς, οργανικού ελαιόλαδου, καρπού και κουκουτσιού ελιάς.

RevitUp – Digital & Revenue Management

Η εταιρεία, η οποία κατέχει μια από τις κορυφαίες θέσεις στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων (hotel amenities) και διατηρεί συνεργασίες με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, κάνει στροφή σε vegan φόρμουλες και συσκευασίες από ανακυκλωμένα υλικά (PCR) φιλικές προς το περιβάλλον, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές.

Η νέα σειρά OLIVIA THINKS είναι μία σύγχρονη κλασική σειρά, η οποία βασίζεται αποκλειστικά σε συστατικά φυσικής προέλευσης και φέρει πιστοποίηση vegan.

Η απαλή σύνθεση των προϊόντων της σειράς, καθώς και τα φρέσκα, καθαρά αρώματά τους που αντλούν έμπνευση από τη φύση, προσφέρουν μία μοναδική αίσθηση αναζωογόνησης και ανανέωσης.

Η σειρά OLIVIA THINKS διαθέτει σαμπουάν, αφρόλουτρο, μαλακτική κρέμα και ενυδατική λοσιόν σώματος σε συσκευασίες 70 ml και dispenser 400 ml, καθώς και σαπούνι 40 gr με πιστοποίηση RSPO και χάρτινη συσκευασία με πιστοποίηση FSC. Οι συσκευασίες των προϊόντων της σειράς είναι από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Παράλληλα, η «Παπουτσάνης» προσφέρει επιπλέον επιλογές σε dispenser, η ζήτηση των οποίων βρίσκεται σε συνεχή άνοδο, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της προσπάθειας βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και του περιορισμού των πλαστικών μίας χρήσης.

O Ν. Φυτσιλής, Hotel Business Development Manager, της «Παπουτσάνης», δήλωσε σχετικά με τη συμμετοχή της εταιρείας στην έκθεση Xenia 2019:

«Στην Παπουτσάνης εξελισσόμαστε διαρκώς, αναπτύσσοντας προϊόντα υψηλής ποιότητας που καλύπτουν το εύρος των αναγκών και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών και των πελατών μας. Η νέα σειρά προϊόντων OLIVIA THINKS, με συστατικά φυτικής προέλευσης και συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό, εμπλουτίζει την προϊοντική μας γκάμα στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων και παράλληλα αναδεικνύει τη δέσμευση και στη βιώσιμη ανάπτυξη, ένας πυλώνας στον οποίο θα εστιάσουμε σημαντικά τα επόμενα χρόνια».

Η φετινή παρουσία της «Παπουτσάνης» στο περίπτερο ήταν δυναμική, με την εταιρεία να αναδεικνύει το πλήρες φάσμα των επιλογών που προφέρει στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων.

Οι εξειδικευμένοι ξενοδοχειακοί σύμβουλοι της εταιρείας πρότειναν στους επισκέπτες της έκθεσης στοχευμένες λύσεις για τις ανάγκες των τουριστικών τους καταλυμάτων, από την ευρεία γκάμα ολοκληρωμένων σειρών ξενοδοχειακής περιποίησης που παράγει και διανέμει η εταιρεία σε Ελλάδα και εξωτερικό.

 

Σχετικά με την εταιρεία «Παπουτσάνης»

Η «Παπουτσάνης» ΑΒΕΕ είναι μια κορυφαία ελληνική εταιρεία και μεταξύ των τριών μεγαλύτερων παραγωγών σαπουνιών στην Ευρώπη.

Η «Παπουτσάνης» διαθέτει τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής του είδους της στη νοτιοανατολική Ευρώπη και μια από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά σε όλη την Ευρώπη, όπου παράγει καινοτόμα, υψηλής ποιότητας προϊόντα ατομικής υγιεινής και ομορφιάς σε ανταγωνιστικές τιμές.

Τα επώνυμα προϊόντα της φέρουν τα εμπορικά σήματα Aromatics, Karavaki, Natura, Πράσινο Σαπούνι Παπουτσάνης, Σαπούνι Γλυκερίνης Παπουτσάνης, Olivia, Olive Care, Skin Essentials, Papoutsanis Family, Papoutsanis Baby, Papoutsanis Kids.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Share Post