Παρασκευή 23 Απριλίου 2021

Δύο βραβεία για την καμπάνια «Greek Summer Is A State Of Mind» της Marketing Greece

Δύο βραβεία για την καμπάνια «Greek Summer Is A State Of Mind» απέσπασε η Marketing Greece, στο διεθνές φεστιβάλ «Japan World’s Tourism Film Festival», στο οποίο οι συμμετοχές ήταν 1.327 από όλο τον κόσμο.

Από τα 68 συνολικά βραβεία που απονεμήθηκαν, η καμπάνια «Greek Summer Is A State Of Mind» της Marketing Greece απέσπασε τα βραβεία:

 

1. Tourism Destinations – Country Award (2ο βραβείο) και

2. Best Social Responsibility Video

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Ας ξαναθυμηθούμε το video «Greek Summer Is A State Of Mind» της Marketing Greece

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Share Post