Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Δύο διοργανώσεις του 100% Hotel Show: Τον Απρίλιο στην Κρήτη και το Νοέμβριο στην Αθήνα

Από το 100% Hotel Show ανακοινώθηκε ότι για πρώτη χρονιά θα πραγματοποιηθούν δύο διαφορετικές διοργανώσεις για το 2024, εξελίσσοντας το εκθεσιακό του μοντέλο σε διεθνή πρότυπα.

Με την Αθήνα να παραμένει ο προορισμός της βασικής Έκθεσης το Νοέμβριο, αλλά προσαρμόζοντας το format της στα νέα εκθεσιακά δεδομένα, η Έκθεση δίνει το εαρινό ραντεβού με τους επισκέπτες της με μια δεύτερη διοργάνωση στην Κρήτη τον Απρίλιο, σε ένα προσαρμοσμένο concept που θα γίνει σημείο αναφοράς, τόσο για τη σημαντική αγορά του νησιού όσο και όλων των ξενοδοχείων της Ελληνικής Ξενοδοχειακής Αγοράς, στο κατώφλι της εκκίνησης της σεζόν.

 

 

Γιατί στην Κρήτη;

Με τη σκέψη ότι η ξενοδοχειακή αγορά χρειάζεται ένα δεύτερο σημείο συνάντησης με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες της, πιο κοντά στο άνοιγμα των ξενοδοχείων, η διοργάνωση μιας στοχευμένης ξενοδοχειακής έκθεσης την Άνοιξη αποτελεί πλέον μια απτή ανάγκη.

Το 100% Hotel Show επενδύει στη διοργάνωση μιας δεύτερης Έκθεσης, επιλέγοντας την Κρήτη και πιο συγκεκριμένα το Ηράκλειο, που αποτελεί ίσως την πιο ανεπτυγμένη Τουριστική Αγορά στην Ελλάδα και σημείο αναφοράς της Ξενοδοχειακής Επιχειρηματικότητας με σημαντικές επενδύσεις στον κλάδο.

Παράλληλα, η Διοργάνωση δίνει και ένα βασικό μήνυμα για τη φιλοσοφία της αποκέντρωσης εκθέσεων από τα κλασικά αστικά κέντρα, διοργανώνοντας την πρώτη πανελλήνιου βεληνεκούς Έκθεση στην Κρήτη, δίνοντας έναν νέο πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας, αλλά και μια σημαντική συνεισφορά στην Αειφορία του κλάδου των εκθέσεων.

Ποια είναι η διαφορά του Main Event της Αθήνας με τη Seasonal Edition της Κρήτης;

Και οι δύο Διοργανώσεις θα διατηρούν τα βασικά χαρακτηριστικά του εκθεσιακού concept του 100% Hotel Show, φέρνοντας ένα mix εκθεσιακών δομών τόσο με εντυπωσιακά όσο και με πιο ευέλικτα fοrmats περιπτέρων και με κεντρικούς πυλώνες το Design, το Development, τις Πωλήσεις, αλλά και την Ξενοδοχειακή Τεχνογνωσία.

Η βασική διαφορά των δύο Διοργανώσεων εστιάζεται αφενός στην ενίσχυση των πιο άμεσων λύσεων που θα παρουσιάζει η Seasonal Edition του Ηρακλείου, καθώς θα καλύψει και βασικές pre-opening ανάγκες ενός ξενοδοχείου αλλά και την ανάδειξη τοπικών προμηθευτών, ενώ το Main Event της Αθήνας εστιάζει σε μια πιο ολιστική διάσταση της ανάπτυξης ενός ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας λύσεις και νέα trends που αφορούν ένα κατάλυμα σε όλα τα στάδιά του.

 

Τι μπορείτε να βρείτε στο 100% Hotel Show | Crete

Αρχιτέκτονες

Συμβούλους Επενδύσεων

Υλικά Δόμησης

Έπιπλα & Design Items

Εξοπλισμό & Amenities

Booking Engine & Channel Manager

PMS, RMS & Data Tools

Hotels & Sales Management

Workshops Ξενοδοχειακής Τεχνογνωσίας

 

Εκθεσιακές Ενότητες του 100% Hotel Show στην Κρήτη

Design & Development: Αρχιτεκτονικά Γραφεία, Εταιρείες με Υλικά και Λύσεις Design, καθώς και Συμβουλευτικές Εταιρείες Ανάπτυξης Νέων Καταλυμάτων.

Experience & Operation Εταιρείες με Εξοπλισμό Ξενοδοχείου, Υπηρεσίες Οργάνωσης, Amenities αλλά και Πρώτες Ύλες.

Technology & Sales: Τεχνολογικές Εφαρμογές, Λογισμικά Οργάνωσης & Πώλησης Καταλυμάτων, Εταιρείες Management & Διαχείρισης Πωλήσεων.

 

Workshops του 100% Hotel Show στην Κρήτη

Με τα Ξενοδοχειακά Workshops να αποτελούν έναν από τους βασικούς πυλώνες του 100% Hotel Show, η Διοργάνωση θα διαμορφώσει ένα ειδικό workshop stage, φιλοξενώντας μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και ομιλίες.

Καθώς είναι η πρώτη διοργάνωση στην Κρήτη, η πρώτη ημέρα θα αφιερωθεί 100% στον προορισμό, ενώ τη δεύτερη ημέρα οι θεματολογίες θα εστιάζουν στο preopening των ξενοδοχείων.

 

Day 1:

Επενδύσεις στην Κρήτη: Ευκαιρίες & Νέες Μορφές Καταλυμάτων

Τάσεις για την Κρήτη: Δεδομένα για την Ξενοδοχειακή Ζήτηση στην Κρήτη

Κρητική Ξενοδοχειακή Επιχειρηματικότητα: Case Studies που αλλάζουν την Αγορά

Η Αγορά των Βιλών στην Κρήτη: Τάσεις & Νέες Απαιτήσεις

 

Day 2:

Pre-Οpening της Σεζόν: Βασικές Διαδικασίες & Συμβουλές

Κανάλια Πωλήσεων: Έλεγχος & Αναθέρμανση

Στρατηγική Προσφορών: Προετοιμασία Πλάνου & Ενέργειες

Last Minute Προσωπικό: Πηγές & Τεχνικές Προσέλκυσης