Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024

Δήμος Θεσσαλονίκης: Νέο σχέδιο δράσης για τον τουρισμό το 2020

 

Νέες δράσεις με έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες και νέο marketing plan που θα καταρτίσει σε συνεργασία με ειδικούς συνεργάτες προκειμένου να οργανώσει την επικοινωνιακή εκστρατεία, περιλαμβάνει ο σχεδιασμός του δήμου Θεσσαλονίκης για την προσέλκυση τουριστών στην πόλη το 2020.

 

– Η καμπάνια θα βασίζεται στην προβολή όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της (πολιτισμός, ιστορία, γαστρονομία, καλλιτεχνικά γεγονότα, συνέδρια, μεγάλα διεθνή events, σύντομες αποδράσεις κ.ά.), έτσι ώστε η πόλη να «πλασαριστεί» ως προορισμός που προσφέρει ολοκληρωμένη εμπειρία στους επισκέπτες.

– Οι αγορές – στόχοι για το 2020 θα επιλεγούν με κριτήριο τις απευθείας αεροπορικές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με πόλεις όπως η Βαρκελώνη, το Βερολίνο, οι Βρυξέλλες, η Ζυρίχη, το Μιλάνο, η Ρώμη, το Τελ Αβίβ, το Γερεβάν, το Παρίσι και το Μπορντώ.

– Με δεδομένο ότι εισερχόμενος τουρισμός από τις ΗΠΑ παρουσιάζει αυξητικές τάσεις, ο δήμος θα δημιουργήσει ψηφιακό εργαλείο, στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αντλούν πληροφορίες, να βρίσκουν απαντήσεις σε ερωτήματα, με παραπομπές σε δημοσιευμένες πρόσφατες ειδήσεις, πληροφορίες, πολιτιστικά γεγονότα της πόλης κ.λ.π.

RevitUp – Digital & Revenue Management

– Νέες τεχνολογίες: Σε αυτή τη λογική σκοπεύει να χρησιμοποιήσει πλατφόρμα ανοιχτών δεδομένων (open data), προσκαλώντας τους πολίτες να προτείνουν θεματικές διαδρομές (food paths, historical paths, dark tourism paths, alternative paths, design paths, clubbing tour paths, memorial paths κ.λ.π.), οι οποίες θα συμπεριληφθούν στις ιστοσελίδες του δήμου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την επιστημονική κοινότητα της πόλης.

– Φεστιβάλ: Εκτός από τους καταξιωμένους θεσμούς που θα συνεχιστούν, όπως το Food Festival και το Open House, ο δήμος θα φιλοξενήσει τον Ιούνιο δύο μεγάλες διοργανώσεις: Το Ferrari Club Passione Rossa on Tour και το EuroPride.

Επιπλέον, θα δοθεί έμφαση και στον κινηματογραφικό τουρισμό με στόχο την προσέλκυση ξένων κινηματογραφικών παραγωγών, θα γίνουν συναντήσεις με εκπροσώπους tour operators και αεροπορικών εταιρειών, θα οργανωθούν ταξίδια εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων (fam trips), με προτεραιότητα τη Γερμανία και τη Γαλλία κ.ά.

 

Πηγή: www.grtimes.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media