Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Δήμος Ρόδου: Έτοιμο το στρατηγικό πλάνο για τον τουρισμό το 2021

 

Ένα πολυσέλιδο στρατηγικό πλάνο επιχειρησιακής πολιτικής στον τουρισμό, για το Δήμο Ρόδου, κατάρτισε ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Δήμου Ρόδου, αντιδήμαρχος Κωνσταντίνος Ταρασλιάς.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing συμπεριλαμβανομένου του στρατηγικού σχεδιασμού.

Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες συμπεριλαμβανομένων των εκθεσιακών συμμετοχών στις κύριες αγορές του εξωτερικού, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών – στόχων.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Στόχος της στρατηγικής προσέγγισης είναι να αναδειχθεί με ολοκληρωμένο τρόπο όλος ο τουριστικός πλούτος της Ρόδου από μία γκάμα ελκυστικών, ανταγωνιστικών και ώριμων τουριστικών προϊόντων.

Το πρόγραμμα στοχεύει επίσης στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, για την οποία ήδη υπάρχουν αρκετά θετικά δείγματα τα οποία προέκυψαν λόγω των μέτρων αντιμετώπισης της υγειονομικής κρίσης.

Άλλοι στόχοι είναι επίσης η προσέλκυση τουριστών υψηλής ποιότητας, η ομαλότερη γεωγραφική διασπορά της τουριστικής κίνησης στο νησί, η αύξηση της μέσης παραμονής των επισκεπτών.

Μία διεθνής τάση είναι η αυξανόμενη κυριαρχία ενός πιο νεανικού κοινού (millennials) στη διαμόρφωση των ταξιδιωτικών προτιμήσεων και τάσεων, άρα καθίσταται αναγκαία η υιοθέτηση ενός πιο νεανικού και φιλικού ύφους στο περιεχόμενο προβολής και προώθησης της Ρόδου ως τουριστικού προορισμού με έμφαση στη βιωματική διάσταση μιας επίσκεψης στο νησί.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών προβολής του Δήμου Ρόδου και συγκεκριμένα:

• Τουριστικό Branding, Marketing & Destination Planning

• Εξειδικευμένες προσφερόμενες υπηρεσίες και ειδικές δράσεις προβολής

• Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία

• Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα τουριστικού ενδιαφέροντος

• Διοργάνωση press και fam trips

• Social Media Marketing

• Video Marketing

• Επέκταση Καμπάνιας #WhatILoveAboutRhodes

• Δημιουργία Λογοτύπου & Εταιρικής Ταυτότητας

• Δημιουργία Τουριστικού Portal για τη Ρόδο.

• Τουριστικές εκθέσεις

• Προωθητικό υλικό

• Διοργάνωση ετήσιου διεθνούς συνεδρίου Απόδημων Ροδίων

• Διοργάνωση εκδηλώσεων στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού

• Διοργάνωση εκδηλώσεων στο πλαίσιο του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας

• Διοργάνωση εκδηλώσεων στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Βιώσιμης Γαστρονομίας

• Στήριξη διεθνών τουρνουά και μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων.

 

Πηγή: www.dimokratiki.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Share Post