Παρασκευή 23 Απριλίου 2021

Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής: Οι πρώτες δράσεις του τουριστικού προγράμματος του 2021

Την έναρξη υλοποίησης του εγκεκριμένου -και από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ)- τουριστικού προγράμματος του Δήμου Αριστοτέλη Χαλκιδικής για το 2021, σηματοδοτεί η έγκριση δαπανών για την πρώτη δέσμη μέτρων προβολής και προώθησης του τοπικού τουριστικού προϊόντος, προϋπολογισμού 80.000 ευρώ κατά την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

 

Μεταξύ άλλων εγκρίθηκαν:

 

– Η δημιουργία τριών ηλεκτρονικών θεματικών εντύπων για τον προσκυνηματικό τουρισμό, τον οινοτουρισμό και τον περιπατητικό τουρισμό, που θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος για την παρουσίαση των θεματικών δυνατοτήτων του προορισμού στις αγορές – στόχους.

– Η υλοποίηση τριών D2D προγραμμάτων επαγγελματικών παρουσιάσεων και η φιλοξενία αποστολών για την ανάδειξη του θαλάσσιου εναλλακτικού τουρισμού, του trekking και του camping σε ειδικά γραφεία προώθησης αντίστοιχων τουριστικών «πακέτων» και δραστηριοτήτων στη Γερμανία, στην Ιταλία και στην Ελβετία.

– Η υλοποίηση δύο D2D προγραμμάτων επαγγελματικών παρουσιάσεων και η φιλοξενία αποστολών για την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας στο Δήμο Αριστοτέλη (luxury) στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στο Κατάρ.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

– Η δημιουργία πολιτιστικής ενότητας με τίτλο «τα Αριστοτέλεια» στη νέα υπό διαμόρφωση travel ιστοσελίδα του Δήμου Αριστοτέλη.

– Η υλοποίηση προγράμματος ανάδειξης της χαρτογραφημένης προσκυνηματικής περιήγησης με τίτλο «από τη Θεσσαλονίκη στον Άθωνα» στη Ρωσία και στο Καζακστάν, με D2D επαγγελματικές παρουσιάσεις, αποστολές, σχεδιασμό τουριστικών «πακέτων» για τις συγκεκριμένες αγορές, κ.ά.

– Η πραγματοποίηση Digital D2D προγράμματος επαγγελματικών παρουσιάσεων σε τουριστικά γραφεία της Δανίας για την προώθηση του sea & sun τουρισμού και τις θεματικές του προτάσεις.

– Η ανάθεση υπηρεσιών Συμβούλου για το σχεδιασμό, το συντονισμό και την υλοποίηση του εγκεκριμένου προγράμματος τουριστικής προβολής και ανάπτυξης Δήμου Αριστοτέλη.

– Η ανάδειξη του καλοκαιρινού τουρισμού μέσω θεματικών δικτυώσεων και εκδηλώσεων στις Βαλεαρίδες Νήσους και στη Σικελία.

– Η ανάπτυξη πάνω από 18 μορφών εναλλακτικού τουρισμού.

 Η αξιοποίηση όλων των δυνατών ιστορικών brands (Αριστοτέλης, Άγιον Όρος, Ζορμπάς), «οικοδομώντας» τουρισμό πάνω σε αυτά.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media