Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Δημήτρης Μανίκης (Wyndham Hotels): Νέα ξενοδοχεία Wyndham σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καβάλα, Δράμα

«Πρέπει να κάνουμε περισσότερα στην Αθήνα, αλλά και στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, την Καβάλα, τη Δράμα ενώ είμαστε ήδη στην Αλεξανδρούπολη», αναφέρει για τις προοπτικές ανάπτυξης των ξενοδοχείων Wyndham στην Ελλάδα, ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του αμερικανικού ξενοδοχειακού κολοσσού για Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική, Δημήτρης Μανίκης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο portal euro2day.gr.

 

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Μανίκη

1. «Σήμερα διαθέτουμε επτά ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Έξι στην Αττική, τα οποία δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τη Zeus International που διαχειρίζεται τις μονάδες και ένα στη Θράκη, το Ramada Thraki Palace της Αλεξανδρούπολης. Η ανάπτυξή μας είναι αλματώδης, αν υπολογίσει κανείς το μικρό χρονικό διάστημα και οφείλεται στο γεγονός ότι βρήκαμε καλές συνθήκες, σωστούς συνεργάτες και ήταν κατάλληλη η χρονική στιγμή που εισήλθαμε στην αγορά».

2. «Με τη Zeus International κάναμε κάτι πάρα πολύ απλό. Συμφωνήσαμε στους στόχους της συνεργασίας μας και τους αφήσαμε να δουλέψουν, για να δούμε αν ταιριάζουν τα χνώτα μας, η λογική μας και να διαπιστώσουμε τι νέες προτάσεις μελλοντικής ανάπτυξης μπορούμε να φέρουμε στο τραπέζι εμείς κι αυτοί. Μέχρι στιγμής όλα πάνε μια χαρά, γι’ αυτό υπάρχει δυναμική και για νέα project. Αν κάποια στιγμή η Zeus δημιουργήσει μια μονάδα -όπως συνέβη με την περίπτωση του Κ29 της Αγίου Κωνσταντίνου στην Ομόνοια-, αλλά εμείς δεν είχαμε αντίστοιχο προϊόν (brand) για να συνεργαστούμε, είναι απολύτως θεμιτό να κάνουν κάτι ανεξάρτητο, δικό τους. Εμείς θέλουμε να επιβεβαιώνουμε καθημερινά πως η Zeus και όλοι οι αντίστοιχοι συνεργάτες μας στην Ευρώπη αξίζουν να δημιουργούν νέα project με τα δικά μας brand. Αυτό πρέπει να αποδεικνύεται καθημερινά».

3. «Στην Αθήνα αυτή τη στιγμή συμβαίνει κάτι που μας αιφνιδίασε όλους. Πάρα πολλοί νέοι άνθρωποι οι οποίοι δεν είναι Έλληνες, αλλά Γερμανοί, Βρετανοί, Ισπανοί, έρχονται και μένουν με 250 ευρώ το μήνα στην Αθήνα, ταξιδεύουν δύο φορές το μήνα στη χώρα τους για να έρθουν σε επαφή με τις εταιρείες τους και δουλεύουν από το σπίτι. Ζουν σε μια πρωτεύουσα όπως η Αθήνα, η οποία έχει ηλιοφάνεια 350 μέρες το χρόνο, έχει τρομερή νυχτερινή ζωή, είναι φθηνή γιατί με 2 – 3 ευρώ μπορείς να φας ένα σουβλάκι και να πιεις μια μπίρα, έχει κουλτούρα, μουσικές σκηνές και φοβερή δυναμική. Η Αθήνα είναι το νέο Βερολίνο. Βγείτε έξω τα βράδια. Εγώ δεν ζω εδώ πια, βγαίνω έξω τα βράδια και μένω άναυδος. Συγγνώμη, ρωτάω, αυτοί όλοι που βλέπω γύρω μου είναι τουρίστες; Όχι, μου λένε, ζουν εδώ! Είναι όλοι τους νέα παιδιά. Ένα αεροπορικό εισιτήριο με εταιρεία low cost για το Λονδίνο ή άλλες πόλεις της Ευρώπης κοστίζει 70 ευρώ. Έχει γίνει, πια, προσιτό το ταξίδι και αυτό το βλέπουμε παντού».

4. «Έχουμε την εξής λογική: όπου υπάρχουν άνθρωποι που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ή αναψυχή, θέλουμε να υπάρχει ένα ξενοδοχείο του ομίλου Wyndham να τους περιμένει. Έχουμε 20 brands. Σίγουρα ένα από αυτά θα ταιριάζει σε κάποια από τις «φυλές» των ταξιδιωτών».

5. «Στην Τουρκία διαθέτουμε, ήδη, 70 ξενοδοχεία. Είναι στη λογική μας και στο DNA του ομίλου. Είναι η λογική του «να τρουπώσω» που έλεγε ο Κώστας Βουτσάς σε μια ταινία. Μπαίνουμε, δηλαδή, στην αγορά και δημιουργούμε ένα ξενοδοχείο που λειτουργεί ως σημείο αναφοράς, ανεξάρτητα σε ποιο brand του ομίλου θα το εντάξουμε. Το σημαντικό είναι να υπάρχει το σημείο αναφοράς, όπως συνέβη με το Wyndham Grand της Αθήνας. Με αυτό τον τρόπο, οι άλλοι ξενοδόχοι ή ιδιοκτήτες ακινήτων στην τοπική αγορά έχουν να βλέπουν κάτι χειροπιαστό. Στην Τουρκία δημιουργήσαμε αρχικά ένα καλό Ramada και ένα καλό Wyndham Grand. Στη συνέχεια, πολλοί Τούρκοι ξενοδόχοι είπαν «αυτό θέλω να γίνω». Έτσι ξεκίνησε η ιστορία».

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Μανίκη στο euro2day.gr.