Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

Στην «τελική ευθεία» η δημιουργία της νέας τουριστικής ιστοσελίδας της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Σε σύσκεψη για θέματα τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε υπό τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα χθες, Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου, στην Τρίπολη, έγινε γνωστό ότι στην «τελική ευθεία» βρίσκεται η δημιουργία της νέας τουριστικής ιστοσελίδας της Περιφέρειας.

Στη σύσκεψη, με τη συμμετοχή της θεματικής αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Άννας Καλογεροπούλου, συζητήθηκαν και τα παρακάτω θέματα:

– Έγινε ενημέρωση για την προσπάθεια επανάκαμψης του Ράλυ Ακρόπολις στην Περιφέρεια, για την ολοκλήρωση των διαδικασιών που αφορούν τη δημιουργία και λειτουργία στο Ναύπλιο τουριστικού περιπτέρου υποδοχής επισκεπτών, καθώς και για την προκήρυξη διαγωνισμού για το DMS / Destination Management System (Σύστημα διαχείρισης προορισμού).

– Συζητήθηκε, επίσης, η ΟΧΕ (Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση) που αφορά την πολιτιστική διαδρομή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με κατάθεση προτάσεων για την προσθήκη και άλλων δυνητικών διαδρομών.

– Εξετάστηκαν αφ’ ενός οι δυνατότητες που δίνει το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Blue Economy για την ένταξη καταδυτικών πάρκων και τη βελτίωση λιμενικών υποδομών και αφ’ ετέρου η ενδεχόμενη ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ έργων όπως ο ψηφιακός DMO / Destination Management Οrganization (οργανισμός διαχείρισης του προορισμού).

– Διερευνήθηκε ακόμα η στήριξη των αεροπορικών εταιρειών μέσω ενεργειών marketing, με στόχο τη διατήρηση των πτήσεων στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ενώ συζητήθηκαν και ενέργειες για την προσέλκυση νέων εταιρειών.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Όσον αφορά την οικονομική στήριξη του συνεδρίου του Γερμανικού Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων (DRV), στο τέλος του φετινού Οκτωβρίου, στην περιοχή της Πυλίας, τονίστηκε ότι θα πρέπει να διασφαλιστούν οφέλη για την τουριστική προβολή όλης της Πελοποννήσου, καθώς στο πλαίσιο του συνεδρίου περιλαμβάνεται tour τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων.

Μεταξύ άλλων θεμάτων που απασχόλησαν τη σύσκεψη ήταν η νέα εικαστική ταυτότητα της Πελοποννήσου, η σήμανση όλων τουριστικών τόπων της, αλλά και η πρόβλεψη για δημόσιες τουαλέτες σε σημεία αυξημένης τουριστικής επισκεψιμότητας.

Τη σύσκεψη, ακολούθησε και δεύτερη, με τη συμμετοχή ιδιοκτητών σκαφών, στην οποία διερευνήθηκαν τρόποι προβολής του αλιευτικού τουρισμού στον οποίον εστιάζει επίσης η Περιφέρεια Πελοποννήσου.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media