Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020

Οδηγός για ξενοδόχους: Βγείτε από την κρίση του COVID-19 πιο δυνατοί

Ο κλάδος της φιλοξενίας παγκοσμίως μπήκε σε αχαρτογράφητα νερά. Πότε ξανά στο παρελθόν δεν έχει συμβεί μια κρίση παρόμοια με αυτή που βιώνουμε σήμερα κι έχει ως αποτέλεσμα το δραστικό περιορισμό των μετακινήσεων και την καθολική καθήλωση του αεροπορικού επιβατηγού στόλου.

Για το διάστημα που θα διαρκέσει η κρίση η Eyewide μέσα από το blog της ιστοσελίδας της θα μοιραστεί την τεχνογνωσία 11 ετών σε θέματα digital marketing, σε μια προσπάθεια να προετοιμαστούμε καλύτερα για τη μετά την κρίση εποχή.

Κάθε εβδομάδα για τους επόμενους δύο μήνες η Eyewide ανοίγει ένα κανάλι επικοινωνίας δίνοντας συμβουλές και προτάσεις για να βγούμε από την κρίση ακόμα πιο δυνατοί!

RevitUp – Digital & Revenue Management

Κεφάλαιο 1. Πώς θα κάνετε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας το πιο σημαντικό κανάλι πώλησης

 

Στο πρώτο άρθρο θα επικεντρωθούμε στα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου.

Η επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου είναι το πιο σημαντικό κανάλι πωλήσεων γιατί:

α) μειώνει το κόστος κτήσης του online επισκέπτη,

β) μας δίνει πολλά στοιχεία για τους μελλοντικούς καλεσμένους μας (π.χ. πώς μας έμαθαν),

γ) μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε με τους επισκέπτες μας πριν την άφιξη σε διαφορετικό επίπεδο σε σύγκριση με όσους θα έρθουν μέσω των OTA’s.

Μια σύγχρονη ιστοσελίδα πρέπει να αντιπροσωπεύει πλήρως το ξενοδοχείο σας. Για αυτό το λόγο επιλέξτε ένα προσαρμοσμένο στο χαρακτήρα, τις ιδιαιτερότητες και τα facilities του ξενοδοχείου σας design και αποφύγετε τα τυποποιημένα templates.

Στην Eyewide δημιουργούμε ιστοσελίδες με βάση τη φιλικότητα ως προς την πλοήγηση των χρηστών του διαδικτύου (user friendly / usability), με σύγχρονο design που αντιπροσωπεύει την κάθε επιχείρηση και προσδίδει κύρος και με τη δυνατότητα να προσθέτει και να αφαιρεί ο ξενοδόχος και η ομάδα του περιεχόμενο δίχως να απαιτείται γνώση κάποιας γλώσσας προγραμματισμού, αποφεύγοντας περιττά έξοδα στο μέλλον.

Ανάλογα με το μέγεθος και τον τύπο του ξενοδοχείου (City, Resort, Boutique Hotel, Villas, Hotel Apartments) προτείνουμε λύσεις (CMS) τελευταίας γενιάς που θα εξασφαλίσουν την αύξηση των direct κρατήσεων και θα μας δώσουν πολύτιμα στατιστικά στοιχεία για την προέλευση των επισκεπτών της ιστοσελίδας.

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η ιστοσελίδα πρέπει να είναι πλήρως δυναμική, φιλική προς την Google, με εύκολη διαχείριση και άριστη προσαρμογή σε όλες τις συσκευές.

Επίσης στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας:

• Πρέπει να τονίζονται τα USP (Unique Selling Points) του καταλύματος ώστε να παρακινείται ο επισκέπτης της ιστοσελίδας, αλλά και να παρουσιάζονται όλα τα Facilities, οι κοινόχρηστοι χώροι, ο περιβάλλων χώρος και ό,τι άλλο θα ήθελε να δει ο καλεσμένος μας πριν την άφιξη.

• Το κουμπί «Book Now» πρέπει να είναι παντού εμφανές.

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας από το κινητό σας. Μπείτε στη θέση ενός υποψήφιου πελάτη σας και εύκολα θα βρείτε – αν υπάρχουν – πιθανές ατέλειες και σημεία που χρήζουν διόρθωσης.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία που σας έχει κατασκευάσει την ιστοσελίδα και ακολουθείστε τις συμβουλές που θα σας δώσουν οι ειδικοί.

Στο επόμενο άρθρο μας θα δούμε αναλυτικά ποια επιπλέον στοιχεία επηρεάζουν την ψηφιακή σας εικόνα, εκτός από την επίσημη ιστοσελίδα σας.

 

Σημείωση: Το παραπάνω κείμενο αναρτήθηκε χθες, Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020, στο eyewide.gr.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media