Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

Διεθνές βραβείο για την καμπάνια «Aegean Islands – Like No Other»

Το βραβείο «Best Creative Destination 2017», απένειμε στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου το διεθνές δίκτυο Creative Tourism Network® για την καμπάνια «Aegean Islands – Like No Other», που σχεδίασε και υλοποιεί από τον Ιανουάριο του 2016 σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και την Marketing Greece.

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στο περιθώριο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης WTM του Λονδίνου. Τα μέλη της διεθνούς κριτικής επιτροπής επέλεξαν τους νικητές των πέντε βασικών κατηγοριών ανάμεσα σε 250 υποψηφιότητες, οι οποίες διακρινόταν για το υψηλό επίπεδο δημιουργικότητας, αυθεντικότητας και βιωσιμότητας.

Η κριτική επιτροπή των διεθνών βραβείων αξιολόγησε θετικά τη δημιουργική προσέγγιση της εκστρατείας «Aegean Islands – LikeNoOther» για τη διαφοροποίηση του προορισμού του Νοτίου Αιγαίου μέσω της πολιτιστικής ποικιλομορφίας κάθε νησιού, όπου ο ταξιδιώτης μπορεί να βιώσει ένα ευρύ φάσμα εποικοδομητικών δραστηριοτήτων.

Αξιολογήθηκε επίσης το μοντέλο διαχείρισης και ο τρόπος με τον οποίο η προώθηση αποτελεί μέρος της εμπειρίας που βασίζεται σε ένα εκτεταμένο δίκτυο δράσεων προς ορισμένες αγορές – στόχους και με τη δημιουργία μιας ευρείας και διαδραστικής κοινότητας φίλων και υποστηρικτών, που προωθούν περαιτέρω τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου.

Για τη διεθνή διάκριση, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε: «Η ενίσχυση της θέσης του Νοτίου Αιγαίου στη διεθνή τουριστική βιομηχανία αποτελεί βασικό στρατηγικό στόχο της Περιφερειακής μας αρχής. Στην κατεύθυνση αυτή, υλοποιούμε με το ΣΕΤΕ και την Marketing Greece ένα ολοκληρωμένο και πολυεπίπεδο πλέγμα δράσεων, κάτω από την επικοινωνιακή ομπρέλα Aegean Islands – Like NO Other, με στόχο να γίνουν ευρέως γνωστοί οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου για τις μοναδικές και πολύπλευρες εκείνες εμπειρίες που προσφέρουν στον επισκέπτη».

 

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το ρεπορτάζ της Δήμητρας – Μαρίλιας Φούρλα στο dimokratiki.gr.