Σε μια καινοτομία προχωρά το υφυπουργείο Τουρισμού της Κύπρου προκειμένου να αξιολογήσει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Έτσι έχει προκηρύξει διαγωνισμό με σκοπό την αγορά τεχνολογικών λύσεων για τη διαχείριση της φήμης στο διαδίκτυο (Online Reputation Management Solution).
Πρόκειται για ένα εργαλείο που θα παρακολουθεί το βαθμό ικανοποίησης των τουριστών από εστιατόρια, ξενοδοχεία, θεματικά πάρκα και αρχαιολογικούς χώρους της Κύπρου.
Οι τουρίστες θα καλούνται να καταγράφουν τι τους αρέσει, ενώ θα βαθμολογούν την καθαριότητα, τις παραλίες, αλλά και την ποιότητα των καταλυμάτων και των εστιατορίων.
Στόχος, η σύγκριση της Κύπρου με άλλες χώρες της Μεσογείου, αλλά και η σύγκριση των περιοχών του νησιού μεταξύ τους.
Μάλιστα, θα προβλέπεται ένα ελάχιστο όριο, στο οποίο θα πρέπει να επεμβαίνει το υφυπουργείο Τουρισμού, ενώ στον αντίποδα οι χώροι με τις υψηλότερες βαθμολογίες θα βραβεύονται.
Η προθεσμία παραλαβής των προσφορών, που θα πρέπει να περιλαμβάνουν υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, διαδίκτυο και υποστήριξη, υπηρεσίες αναθεώρησης απαιτήσεων τεχνολογίας της πληροφορίας, υπηρεσίες σχετιζόμενες με λογισμικά, συλλογής, διαχείρισης και ανάλυσης δεδομένων, είναι στις 8 Ιανουαρίου.
Η αξία της προσφοράς κοστολογείται στα 356.000 ευρώ.
Πηγή: www.philenews.com