Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

Παγκόσμια διαφημιστική προβολή της Ζακύνθου με τη δημιουργία πίστας Motorcross στο «Ναυάγιο»

Άλλη μια διαφημιστική προβολή της Ζακύνθου σε παγκόσμιο επίπεδο οργάνωσε και υλοποίησε η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου, αφού αυτή τη φορά συνεργάστηκε με την εταιρεία ενεργειακών ποτών «Monster Energy» και δημιουργήθηκε μια πίστα Motorcross στο «Ναυάγιο», όπου ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Romain Febvre, έκανε επίδειξη των ικανοτήτων του.

Για την εκτέλεση αυτού του πρότζεκτ εργάστηκε μια ομάδα 23 ατόμων που επιφορτίστηκε με την κατασκευή της πίστας, η οποία δημιουργήθηκε μετά από 1.000 ώρες εργασίας και μεταφορά 12 τόνων άμμου, χωρίς να υπάρχει καμία βοήθεια από τεχνητά μέσα!

Ο Romain Febvre είχε κατακτήσει λίγους μήνες πριν το Motorcross των Εθνών με την ομάδα της Γαλλίας και σε δηλώσεις που έκανε μετά το πέρας του διαφημιστικού ανέφερε τα εξής: «Έχουμε σαν αθλητές συνηθίσει να αγωνιζόμαστε σε όμορφες και ιδιαίτερες πίστες σε όλο τον κόσμο. Τίποτα όμως δεν συγκρίνεται με την παραλία του “Ναυαγίου” στη Ζάκυνθο. Είναι ένα απίστευτο θέαμα, αφού οδηγείς ανάμεσα σε γαλανά νερά και ένα ναυάγιο πλοίου. Ήταν μια τεράστια πρόκληση για όλους μας, ειδικά όταν έπρεπε να μεταφέρουμε τα πάντα με μικρές βάρκες από την άλλη πλευρά του νησιού».

Αξίζει να αναφερθεί πως το θέμα αυτό είχε συζητηθεί, μετά από αίτημα της Επιτροπής Τουρισμού, στο Δημοτικό Συμβούλιο Ζακύνθου στις 22 Αυγούστου 2017 και εκεί είχε αποφασιστεί ομόφωνα να προχωρήσει το συγκεκριμένο διαφημιστικό σποτ, δεδομένου ότι απάντες (συμπολίτευση και αντιπολίτευση) αναγνώρισαν πως η δράση είναι ιδιαίτερα ισχυρή, με εντυπωσιακή προοπτική ανάδειξης της εικόνας της Ζακύνθου και με προοπτική προβολής του νησιού σε τεραστίων διαστάσεων κοινό, ανυπολόγιστης διαφημιστικής αξίας.

Είναι χαρακτηριστικό πως η προβολή του παρακάτω βίντεο θα γίνει από μέσα ενημέρωσης παγκόσμιας εμβέλειας, τα οποία παρακολουθούν 100 εκατομμύρια τηλεθεατές κατ´ ελάχιστον!

Παράλληλα, θα δημοσιευθούν φωτογραφίες του παγκόσμιου πρωταθλητή από το νησί της Ζακύνθου και το «Ναυάγιο» σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 30 εκατομμύρια ακολούθους!

Εκτός από το πρώτο βίντεο, θα ακολουθήσει κι ένα δεύτερο με τα παρασκήνια των γυρισμάτων, το οποίο θα επικεντρώνεται περισσότερο στην κουλτούρα και στους ανθρώπους της Ζακύνθου, καθώς και στη διαμονή των αθλητών σε αυτό, ως έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό.

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, Αντώνης Νικολουδάκης, δήλωσε:

«Κατ´ αρχήν να πούμε ότι οι τεχνικοί της πίστας ήταν στην παραλία για τέσσερις ημέρες πριν το γύρισμα, ώστε να δώσουν μια συγκεκριμένη μορφή στην άμμο. Δεν χρησιμοποιήθηκαν τεχνητά μέσα. Η διαμόρφωση του χώρου έγινε με χειρωνακτική εργασία, προκειμένου να προφυλαχθεί η παραλία. Παράλληλα, μετά το τέλος των γυρισμάτων η εταιρεία ανέλαβε εξ´ ολοκλήρου το κόστος για τον καθαρισμό της παραλίας και την επιστροφή του τμήματος της ακτής στη φυσική της μορφή. Το τελικό διαφημιστικό σποτ παραχωρήθηκε στο Δήμο με δικαιώματα προβολής και για την αξιοποίηση στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του νησιού μας. Να πω επίσης πως η Monster Energy ανέλαβε και την παροχή χορηγίας ύψους 3.000 ευρώ προς το Δήμο, υπό τη μορφή αγοράς εξοπλισμού για την ενίσχυση και διεύρυνση των υποδομών για τις «Γαλάζιες Σημαίες», καθώς επίσης και την προμήθεια περίφραξης του ναυπηγήματος και πινακίδων σήμανσης στην παραλία του Ναυαγίου.

Όλοι μαζί συντονισμένα και με μεθοδικότητα συνεχίζουμε τις ενέργειες για την όσο το δυνατόν καλύτερη προβολή της Ζακύνθου. Δεν χρειάζονται πολλά χρήματα για αυτό, αλλά σχέδιο και στρατηγική».

 

Post Tags
Share Post