Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ανταποκρινόμενη άμεσα στις νέες συνθήκες ανταγωνισμού όπως διαμορφώθηκαν στην εποχή του COVID-19 ξεκίνησε διαφημιστική εκστρατεία στην πλειοψηφία των ακτοπλοϊκών δρομολογίων για τα νησιά του Αιγαίου Πελάγους και την Κρήτη.
Ειδικότερα, στις τηλεοράσεις των πλοίων της ακτοπλοϊκής εταιρείας HELLENIC SEAWAYS για τα νησιά του Αιγαίου, αλλά και των Μινωϊκών Γραμμών προς Κρήτη, θα προβάλλονται τηλεοπτικά σποτ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Tα spot θα προβάλλονται σε συνολικά 34 κάθετα Monitors ανά 20 επαναλαμβανόμενα λεπτά, σε επιλεγμένα σημεία των πλοίων στα οποία συγκεντρώνονται οι περισσότεροι επιβάτες, ενώ ενδιάμεσα θα προβάλλεται ψυχαγωγικό πρόγραμμα, τριήμερη πρόβλεψη του καιρού καθώς και ενδείξεις από το παγκόσμιο ρολόι.
Με αυτό τον τρόπο, καθίσταται εφικτή η δυνατότητα σε πάνω από 1.000.000 επιβάτες, Έλληνες και ξένους που ταξιδεύουν με τις δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες να γνωρίσουν περαιτέρω και να επισκεφτούν τελικά την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η δράση αποτελεί σημαντική «market/product positioning» καθώς προβάλλει και ενημερώνει για το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, δυνητικούς επισκέπτες και αποτελεί στοχευμένο εργαλείο προβολής που μπορεί να συνδράμει στη δημιουργία της ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας της Περιφέρειας και στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής, που δεν είναι ευρέως γνωστά.