Μέσα στο 2018 η κινεζική Cosco που έχει εξαγοράσει τον ΟΛΠ, σκοπεύει να ξεκινήσει τα έργα για την αναμόρφωση του λιμανιού του Πειραιά, με σκοπό να προσελκύσει περισσότερους επιβάτες κρουαζιερόπλοιων, αλλά και μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας ώστε να κάνουν το λιμάνι home port.
Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται να δρομολογηθούν οι εξελίξεις για την κατασκευή κοντά στην πύλη Ε2 του λιμανιού (κοντά στο υπουργείο Ναυτιλίας), ενός 4άστερου ή 5άστερου ξενοδοχείου και ενός εμπορικού κέντρου εντός του λιμανιού με καταστήματα, εστιατόρια κ.ά.
Επίσης, θα ξεκινήσει και η διαδικασία επέκτασης των νέων προβλητών στο νότιο τμήμα του λιμανιού προκειμένου να υπάρχει δυνατότητα εξυπηρέτησης τεσσάρων κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς, άνω των 400 μέτρων το κάθε ένα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα στελέχη του ΟΛΠ που έχουν συμμετάσχει σε διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια στο εξωτερικό έχουν γίνει αποδέκτες ενδιαφέροντος από πιθανούς επενδυτές ειδικά για το θέμα του ξενοδοχείου, για το οποίο δεν έχει αποσαφηνιστεί ο τρόπος διαχείρισής του, εάν δηλαδή για παράδειγμα ο νέος ιδιοκτήτης αναλάβει την κατασκευή και διαχείριση και πληρώνει μιας μορφής ενοίκιο στον Οργανισμό.
Σημειώνεται ότι στον τομέα της κρουαζιέρας στελέχη του κλάδου τονίζουν διαρκώς την ανάγκη καλύτερου συντονισμού και οργάνωσης. Έτσι, έχει δρομολογηθεί το σύστημα προγραμματισμού αφίξεων – αναχωρήσεων (Berth Allocation System) για να υπάρχει έγκαιρη επιβεβαίωση για τις θέσεις των κρουαζιερόπλοιων σε βάθος χρόνου δύο ετών, στο λιμάνι του Πειραιά.
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το ρεπορτάζ του Διονύση Βυθούλκα στο tovima.gr.