Οι τάσεις της αγοράς το δεύτερο τρίμηνο του 2023 ήταν σταθερές στα δύο τμήματα του μεγάλου γαλλικού ξενοδοχειακού ομίλου Accor, που διαθέτει 5.500 ξενοδοχεία και 10.000 F&B venues, εγκαταστάσεις ευεξίας και ευέλικτους χώρους εργασίας σε 110 χώρες.
Η ξενοδοχειακή ζήτηση από τους leisure και τους business επισκέπτες παρέμεινε ανοδική.
Αυτό φάνηκε από τη βελτίωση στα ποσοστά πληρότητας και μια διαρκή αύξηση στη μέση τιμή δωματίων.
Αυτά τα αποτελέσματα επιτρέπουν στον Όμιλο να αυξήσει τις εκτιμήσεις του για το EBITDA ολόκληρου του έτους, όπως παρουσιάστηκε στην Capital Markets Day στις 27 Ιουνίου 2023.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023, η Accor άνοιξε 114 ξενοδοχεία, που αντιπροσωπεύουν 14.500 δωμάτια, δηλαδή καθαρό unit growth 3,5% τους τελευταίους 12 μήνες.
Στο τέλος του φετινού Ιουνίου, ο Όμιλος διέθετε ένα χαρτοφυλάκιο 805.436 δωματίων (5.487 ξενοδοχεία) και ένα pipeline 217.000 δωματίων (1.262 ξενοδοχεία).
Για το 2023, ο Όμιλος επιβεβαιώνει την πρόβλεψή του για καθαρό unit growth στο δίκτυο μεταξύ 2% και 3%.
Ενοποιημένα έσοδα
Ο Όμιλος ανέφερε έσοδα 2.402.000.000 ευρώ. για το 1ο εξάμηνο του 2023, αυξημένα κατά 35% σε like-for-like επίπεδο σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Αυτή η ανάπτυξη αναλύεται σε αύξηση 34% για το τμήμα Premium, Midscale και Economy και 40% για το τμήμα Luxury & Lifestyle.
Οι αλλαγές στο εύρος της ενοποίησης, κυρίως λόγω της ενοποίησης της Paris Society στο τμήμα Luxury & Lifestyle (Hotel Assets & Other segment), συνέβαλαν θετικά κατά €139 εκατ.
Οι συναλλαγματικές επιδράσεις είχαν αρνητικό αντίκτυπο κατά 61 εκατ. ευρώ, προερχόμενες κυρίως από το Δολάριο Αυστραλίας (+5%), την Αιγυπτιακή Λίρα (+75%) και την Τουρκική Λίρα (+32%).
Ο Sébastien Bazin, Πρόεδρος και CEO της Accor, δήλωσε:
«Η αύξηση της δραστηριότητας του εξαμήνου ήταν ιδιαίτερα ισχυρή σε όλα τα brands και τις αγορές μας. Αυτές οι καλές επιδόσεις υποστηρίζονται από την αυστηρή εφαρμογή της στρατηγικής μας, την ελκυστικότητα των brands μας και την αφοσίωση των ομάδων μας. Αυτή η δυναμική θα συνεχιστεί για τους επόμενους μήνες, λόγω της ισχυρής ζήτησης τόσο στο leisure όσο και στον business τουρισμό. Η απόδοσή μας, μας δίνει τη δυνατότητα να αυξήσουμε τις εκτιμήσεις μας για το 2023 και να συνεχίσουμε να επενδύουμε στα brands, την ομάδα μας και τα ψηφιακά μας εργαλεία».