Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

AYANNI: Ανοίγει το 2026 αγροτουριστικό θέρετρο στη Χαλκιδική

AYANNI: Ένα νέο πολυτελές παραποτάμιο αγροτουριστικό θέρετρο (luxury agricultural resort) θα ανοίξει το 2026 στη Χαλκιδική.

Για τους ταξιδιώτες με οικολογική συνείδηση που αναζητούν μια εναλλακτική προσέγγιση στη σύγχρονη πολυτέλεια, το AYANNI παρουσιάζει μια αναβαθμισμένη εκδοχή της ζωής στη φάρμα, σε μια εκπληκτική παραποτάμια τοποθεσία.

Ένα μέρος όπου η παράδοση συναντά τη διαχρονική κομψότητα, το AYANNI αντλεί έμπνευση από τη «σοφία» της φύσης και διαμορφώνει μια εμπειρία διαμονής που συνδυάζει στοιχεία της αυθεντικής ελληνικής γαστρονομίας, βασισμένη αποκλειστικά σε τοπικά παραγόμενα συστατικά και προϊόντα, με μια εντελώς νέα προσέγγιση στην ευεξία, η οποία στοχεύει να φέρει τους επισκέπτες σε επαφή με τη γύρω φύση και τον εαυτό τους.

 

 

Το Destsetters, η premium εταιρεία concept και στρατηγικής για ξενοδοχεία και τουριστικά brands ανέλαβε για αυτό το project:

Μελέτη τυπολογίας

Ανάπτυξη Hotel Concept

Προτάσεις λειτουργικής κατεύθυνσης (operational briefs)

Branding & Implementation

Τυπολογία καταλύματος

Το πρώτο στάδιο των υπηρεσιών του Destsetters, το οποίο περιλαμβάνει την Έρευνα & τη Μελέτη Τυπολογίας, βοήθησε τους ξενοδόχους να λάβουν τις τελικές τους αποφάσεις σχετικά με την Τυπολογία του ξενοδοχείου (τύπος ιδιοκτησίας, τύποι δωματίων, εγκαταστάσεις και χώροι κ.λπ.) και των βασικών χαρακτηριστικών του, έτσι ώστε να αυξηθεί η μέση τιμή πώλησης του καταλύματος, αλλά και οι προοπτικές κερδοφορίας από τα υπόλοιπα προδιαγεγραμμένα τμήματά του.

 

Χώροι ξενοδοχείου

PLATANOREMA | Authentic Riverside Restaurant

AYANNI | Reception, Lobby & Organic Shop

AYANNI | Riverside Retreat & Spa

AYANNI | Pool & Bar

AYANNI | Performance & Event Space

 

Τύποι δωματίων

Riverside Rooms with Garden Access

One-Bedroom Maisonette Style Suites

Junior Stable Suites with Private Pool

Two-Bedroom Suites with Private Pool

One-Bedroom Vineyard Houses with Private Pool

 

Ταυτότητα καταλύματος & εφαρμογές

Με στόχο να υπάρχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του Concept, η ομάδα του Destsetters δημιούργησε ένα αρχικό branding που προσδιορίζει την αίσθηση του νέου καταλύματος και το οποίο οφείλει να ληφθεί υπ’ όψιν κατά τη διαδικασία του σχεδιασμού.

Παράλληλα, παρουσίασε και μια σειρά από ενδεικτικές εφαρμογές και υλοποιήσεις του branding, έτσι ώστε να αποδώσει με πιο απτό τρόπο την αίσθηση που θα αποπνέει κατά την οπτική του επικοινωνία.

 

Επεξήγηση ονόματος

Η συγκεκριμένη ονομασία είχε προταθεί και επιλεγεί από την ιδιοκτησία ως το επίσημο όνομα του ξενοδοχείου.

Πρόκειται για ένα όνομα που επιλέχθηκε για δύο βασικούς λόγους: Από τη μια, το όνομα «Άη-Γιάννης» αποτελεί την ονομασία της περιοχής όπου βρίσκεται το κατάλυμα, ενώ από την άλλη είναι και το μικρό όνομα του πατέρα της οικογένειας, ο όποιος αποτελεί το δημιουργό της επιχείρησης…

 

Διαβάστε περισσότερα στο: www.destsetters.com