Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024

Αύξηση 44% στις απευθείας κρατήσεις σε 220 ξενοδοχεία της HotelBrain και της Panadvert

PANADVERT

 

Σημαντική αύξηση των απευθείας κρατήσεων μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου εμφανίζουν 220 ξενοδοχεία για τα οποία πραγματοποίησε έρευνα το τμήμα data analysis της εταιρίας Online Marketing Panadvert και σε συνεργασία με το τμήμα Online Marketing της HotelBrain.

Το δείγμα των ξενοδοχείων αποτελείται από 150 ξενοδοχεία στα οποία διαχειρίζεται το management η HotelBrain και 70 ξενοδοχεία που διαχειρίζεται το Online Marketing η Panadvert. Η μέση αύξηση σε όλο το δείγμα είναι 44% και αφορά τις απευθείας κρατήσεις (χωρίς τις ακυρωθέντες) μέσα από τα συστήματα κρατήσεων της επίσημης ιστοσελίδας των ξενοδοχείων.

Πιο συγκεκριμένα, για το πελατολόγιο της Panadvert, από 01/01/2016 μέχρι και 27 Ιουλίου που ολοκληρώθηκε η έρευνα, η αύξηση των απευθείας κρατήσεων μέσω των επίσημων ιστοσελίδων ήταν 40,72%  ενώ ακόμη μεγαλύτερη είναι η αύξηση στο πελατολόγιο της Hotelbrain όπου η αύξηση ανέρχεται στο 46,90% για το αντίστοιχο επτάμηνο συγκριτικά με του περασμένου έτους.

Από τις απευθείας κρατήσεις οι ξενοδόχοι γλιτώνουν προμήθειες προς τρίτους οι οποίες κυμαίνονται συνήθως σε ποσοστό 20% και κάποιες φορές φτάνουν το 30% κάτι το οποίο αυξάνει την κερδοφορία τους. Η απευθείας κράτηση των πελατών μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα αποτελεί επίσης όφελος και προς την ελληνική οικονομία εφόσον στις περισσότερες περιπτώσεις οι προμήθειες αυτές εκρέουν προς OTA’s τα οποία είναι επιχειρήσεις του εξωτερικού.

Ο κ. Γιάννης Γιαννάτος, Δ/νων σύμβουλος της Panadvert ερωτηθείς για τα δεδομένα ανέφερε ότι «το αποτέλεσμα της έρευνας αυτής δεν αντιπροσωπεύει τη γενική εικόνα των ελληνικών ξενοδοχείων. Αντίθετα απ’ ότι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία για το 2016, η γενικότερη εικόνα είναι αρνητική. Στα συγκεκριμένα ξενοδοχεία η επιμέλεια γίνεται από επαγγελματίες και διαφέρουν από αυτά που είναι αφημένα στην τύχη τους.

Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι όταν γίνεται οργανωμένη δουλειά με εξειδικευμένους συνεργάτες τα νούμερα λειτουργούν εμφανώς προς όφελος του ξενοδόχου ακόμη κι αν η χρονική συγκυρία δεν είναι η καλύτερη δυνατή».

Επίσης είναι εμφανές ότι η βελτίωση των απευθείας κρατήσεων είναι απόρροια επαγγελματικής διαχείρισης της Online διαδικτυακής εικόνας του ξενοδοχείου, μέσα από διαθέσιμα εργαλεία και πλατφόρμες.

Πληροφορίες: www.hotelbrain.com  www.panadvert.com

Share Post