Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη «πρωταγωνιστούν» στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ και της Aegean Αirlines

Ξεκίνησε η νέα καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) που υλοποιείται σε συνεργασία με την Αegean Airlines στο εξωτερικό, με στόχο προωθήσει δυναμικά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικούς τουριστικούς προορισμούς για ολιγοήμερες διακοπές (city break).

Μέσα από μία σειρά θεματικών βίντεο, στα αγγλικά, στα γερμανικά, στα γαλλικά και στα ιταλικά, προβάλλεται η ελκυστικότητα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης για ταξίδια με επίκεντρο τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τη διασκέδαση και τις ρομαντικές αποδράσεις.

Η προώθηση των βίντεο γίνεται διαδικτυακά αρχικά, με στόχο να επεκταθεί και σε άλλα μέσα, σε Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία. Η επιλογή των αγορών για την προώθηση της καμπάνιας στηρίχθηκε στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού τους κοινού και της γεωγραφικής τους θέσης και απόστασης από την Ελλάδα, ώστε η αεροπορική πρόσβαση προς και από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, να μην ξεπερνάει τις τρεισήμισι ώρες.

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ και της Aegean Airlines, αξιοποιεί το πλέον εξελιγμένο εργαλείο προσέγγισης ταξιδιωτικού κοινού μέσω διαδικτύου (programmatic buying), καθώς η προβολή των video/banners EOT & Aegean Airlines γίνεται απολύτως στοχευμένα στους εν δυνάμει επισκέπτες την ίδια στιγμή που αναζητούν στο διαδίκτυο ιδέες για ολιγοήμερες διακοπές. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματική προβολή που στοχεύει το κατάλληλο κοινό, την κατάλληλη χρονική στιγμή και με το κατάλληλο μήνυμα.

 

Δείτε το video της καμπάνιας city break για την Αθήνα στα αγγλικά

 

 

… και για τη Θεσσαλονίκη στα γερμανικά

 

 

Post Tags
Share Post
Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας