Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2024

Argolis taste culture: Το νέο γαστρονομικό όνομα της Αργολίδας

Ολοκληρώθηκε άλλη μια κομβική φάση της πρωτοβουλίας του Επιμελητηρίου Αργολίδας, που καταγράφει το γαστρονομικό πλούτο όλης της περιοχής, διαμορφώνει σύγχρονη πρόταση Γαστρονομικού Τουρισμού και θα την προβάλλει σε όσους αναζητούν αυθεντικές γεύσεις και εμπειρίες σε όλο τον κόσμο.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Συγκεκριμένα, με δημόσια διαδικτυακή ψηφοφορία μεταξύ των Επωφελούμενων (stakeholders) του Προορισμού, αποφασίστηκαν τρία θεμελιώδη σημεία της νέας Γαστρονομικής Ταυτότητας του Σήματος και της Εικόνας, που σχεδιάζονται ήδη:

– Το Εμπορικό Όνομα (Brand name), με το οποίο θα «συστήνεται» η Αργολίδα στο διεθνή επισκέπτη, με επιλογή ανάμεσα σε πέντε προτάσεις,

– Το Όραμα (Brand Vision), ο κύριος λόγος ύπαρξης της νέας μάρκας και η προσφορά της προς τον επισκέπτη, με επιλογή ανάμεσα σε τρεις προτάσεις και

– Η Υπόσχεση της μάρκας (Brand promise), η δέσμευση προσφοράς γεύσης και απόλαυσης της Αργολίδας, με επιλογή ανάμεσα σε τρεις προτάσεις.

Οι επιλεγμένες πλέον προτάσεις είναι οι εξής:

Εμπορικό όνομα: ARGOLIS taste culture (Κουλτούρα γεύσης της Αργολίδας, Αργολική γευστική κουλτούρα, με 45,5% των ψήφων).

Όραμα: «Να κάνουμε τις πόλεις και τα χωριά της Αργολίδας, δυνατό σημείο αναφοράς αυθεντικών εμπειριών γαστρονομίας, σε όλο τον κόσμο!» (με 59,5% των ψήφων).

Υπόσχεση: Enjoy true Argolis cuisine, with all your senses (Απολαύστε την αυθεντική Αργολική κουζίνα, με όλες τις αισθήσεις, με 52,7% των ψήφων).

Υπενθυμίζεται πως η σχετική μελέτη, ολοκληρώνεται στα μέσα Αυγούστου, ενώ δράσεις προβολής ξεκινούν άμεσα σε διάφορα σημεία της Αργολίδας, αξιοποιώντας τη φετινή τουριστική σεζόν και προετοιμάζοντας το έδαφος για τις επόμενες, οργανωμένες ενέργειες προβολής που ήδη προγραμματίζονται.