Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2019

Η Aqua Vista Hotels στα επιτυχημένα Sales Seminar

Η Aqua Vista Hotels συμμετείχε στο τέταρτο και άκρως επιτυχημένο Sales Seminar για επαγγελματίες του Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2018 στη Ρόδο. Με κύριο θέμα την αύξηση των εσόδων και των κρατήσεων, εφαρμόζοντας ποικίλες νέες προσεγγίσεις και στρατηγικές, το σεμινάριο προσέλκυσε πλήθος συμμετεχόντων από διάφορους τομείς του κλάδου της φιλοξενίας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Γιώργος Β. Καραγιάννης» του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου σε συνδιοργάνωση με το Δήμο Ρόδου, τον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ) και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου. Εκπρόσωποι του Δήμου Ρόδου που παραβρέθηκαν, προλόγισαν το Sales Seminar τονίζοντας τη σημασία των σεμιναρίων, καθώς συστήνουν νέα και καινοτόμα εργαλεία για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα.

Το Sales Seminar της Ρόδου ήταν το τέταρτο από μια σειρά σεμιναρίων που διοργανώνουν σημαντικοί επαγγελματίες του κλάδου, έπειτα από μια ιδέα που γεννήθηκε το καλοκαίρι του 2018. Η αρχή έγινε στη Νάξο το Σεπτέμβριο, ενώ ακολούθησαν η Πάρος, η Σαντορίνη και η Ρόδος τον Οκτώβριο με τις ημερίδες να πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και του ΕΟΤ.

Η Aqua Vista Hotels ένωσε τις δυνάμεις της με τέσσερις εκ των κορυφαίων επαγγελματιών του ελληνικού τουριστικού κλάδου, συνθέτοντας ένα μοναδικό πάνελ ειδικών, καθένας από τους οποίους προσέφερε την ανεκτίμητη τεχνογνωσία του. Η Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels παρουσίασε case studies από επιτυχημένες ξενοδοχειακές μονάδες σε επίπεδο αποδοτικής διαχείρισης κρατήσεων και εύστοχης δημιουργίας τουριστικού προϊόντος, ενώ ο Αλέξανδρος Δαμίγος από τη Marinet μίλησε για τη χρησιμότητα της ισχυρής online παρουσίας ενός ξενοδοχείου. Ο Βίκτωρας Μάτσας και η Στέλλα Τσαντήλα από τη WebHotelier ανέλυσαν τα οφέλη της υιοθέτησης εργαλείων υψηλής τεχνολογίας, ενώ η Κέλλυ Αθανασιάδου της #Rest@rt Contemporary Art Platform εισήγαγε τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στη χρήση της τέχνης και του πολιτισμού ως μοναδικών εργαλείων πώλησης. Τέλος, ο Ιάκωβος Σαχάς του DNA Travel μίλησε για τα οφέλη του βιωματικού τουρισμού.

Η Σοφία Ματζουράνη σχολίασε την πρωτοφανή επιτυχία των Sales Seminars δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Η αρχική μας ιδέα να ταξιδέψουμε με μια ομάδα ειδικών του τουρισμού σε όλη την Ελλάδα για να προσεγγίσουμε και να εκπαιδεύσουμε τους ξενοδόχους μετατράπηκε σε μια πολύ επιτυχημένη δράση, κατά την οποία έγινε ιδιαίτερα φανερή η ανάγκη πληροφόρησης σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις του κλάδου. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που η προσέλευση σε κάθε σεμινάριο ήταν τόσο μεγάλη και που η Aqua Vista Hotels συνέβαλε για ακόμα μια φορά στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού και του κλάδου της φιλοξενίας».

Μετά την αξιόλογη πορεία των σεμιναρίων, το πάνελ των εισηγητών προσκλήθηκε να συμμετάσχει στο 8ο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας την Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018, στο Elite City Resort της μεσσηνιακής πρωτεύουσας.

Share Post
Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας