Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

Aqua Vista Hotels: Έναρξη των Sales Seminar για το 2019

Η Aqua Vista Hotels σε συνεργασία με πέντε εκ των σημαντικότερων πρωτοπόρων του ελληνικού τουρισμού δημιούργησαν έναν μοναδικό κύκλο σεμιναρίων με στόχο τη μεταλαμπάδευση της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας τους σε ξενοδόχους κάθε κλίμακας για την ενίσχυση των εσόδων τους.

Ο 6ος και 7ος κατά σειρά κύκλος των Sales Seminar πραγματοποιήθηκαν στις 11 Απριλίου στην Πρέβεζα και στις 12 Απριλίου στα Ιωάννινα αντίστοιχα, δύο προορισμούς που αποτελούν σημαντικούς πόλους έλξης τουριστών στην Ήπειρο, με σπουδαία δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης.

Η Aqua Vista Hotels, συμπράττει με σημαντικούς επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού, όπως η WebHotelier και η Marinet, που ασχολούνται με την online παρουσία των ξενοδοχείων, αλλά και την καινοτόμο εικαστική πλατφόρμα #Rest@rt Contemporary Art, προκειμένου να πραγματοποιήσουν Sales Seminar σε τουριστικούς προορισμούς ανά την Ελλάδα με στόχο να μοιραστούν με τους επαγγελματίες του κλάδου τις γνώσεις και την εμπειρία τους για την καινοτομία και την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου. Η ομάδα των Sales Seminar ολοκληρώνεται με το Greek Travel Pages και την DNA Travel.

Εκπροσωπώντας την Aqua Vista Hotels, η Σοφία Ματζουράνη αναφέρθηκε σε μια σειρά από case studies του Ομίλου προκειμένου να τονίσει τη σημασία του branding, της εμπορικής τοποθέτησης και των ορθών πρακτικών κρατήσεων και διαχείρισης και την άμεση σχέση που αυτά έχουν με την αύξηση του κέρδους ενός ξενοδοχειακού οργανισμού.

Ο Βίκτωρ Μάτσας και η Στέλλα Τσαντήλα της WebHotelier μίλησαν για τη σημασία που έχει η χρήση της τεχνολογίας στα ξενοδοχεία και πώς αυτή μπορεί να διευκολύνει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και να συμβάλει στην ανάπτυξη μια τουριστικής επιχείρησης.

Ο εκπρόσωπος της Marinet Αλέξανδρος Δαμίγος ανέλυσε διεξοδικά το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν τα online εργαλεία, τη σημασία της διαδικτυακής παρουσίας και τις καινοτομίες που μπορούν να εφαρμοστούν στη ψηφιακή προβολή των καταλυμάτων.

Η Κέλλυ Αθανασιάδου της #Rest@rt επικεντρώθηκε στον πολιτισμικό και βιωματικό τουρισμό ως μέσο προσέλκυσης πελατών και εξέτασε πως η εξατομίκευση του προϊόντος μπορεί να βελτιώσει την τουριστική εμπειρία.

Ο Ιάκωβος Σαχάς της DNA Travel μοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους τις γνώσεις του σχετικά με τη σημασία του πολιτισμού και των εξατομικευμένων τοπικών ταξιδιωτικών εμπειριών στο marketing των ξενοδοχείων, και πώς αυτά μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα έσοδά τους.

Με τη σειρά του, ο Χάρης Μπρουσαλιάν του Greek Travel Pages έδωσε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη σημασία της δημιουργικής ανάπτυξης περιεχομένου για την αποτελεσματική προώθηση ενός ξενοδοχείου.

Η κα Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels σχολιάζοντας τον αντίκτυπο που έχουν τα Sales Seminar στον τουριστικό κλάδο, είπε «Παρατηρώντας την μεγάλη επιτυχία που σημειώνουν τα πιο πρόσφατα Sales Seminar, μας γεμίζει ικανοποίηση η εκπλήρωση του αρχικού μας οράματος, να μοιραστούμε δηλαδή την τεχνογνωσία μας με ξενοδόχους από όλη την Ελλάδα. Ο ενθουσιασμός και η αφοσίωση που δείχνουν οι συμμετέχοντες αποτυπώνει το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για σύγχρονες λύσεις στα θέματα που αντιμετωπίζουν οι ξενοδόχοι και μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι μπορούμε να προσφέρουμε τεκμηριωμένες απαντήσεις στα ζητήματα αυτά».

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στο Instagram

Post Tags
Share Post
Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας