Η Aqua Vista Hotels, που διαχειρίζεται περισσότερα από 35 ξενοδοχεία σε Σαντορίνη, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Λέσβο και Σκιάθο, καινοτομεί και εισάγει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον κλάδο της φιλοξενίας, δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες της να περιηγηθούν στα ξενοδοχεία της μέσω Εικονικής Πραγματικότητας (VR).
Πάντοτε πρωτοπόρος στην εφαρμογή νέων ιδεών που συμβάλλουν στην επιτυχημένη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων με απόλυτο στόχο την αύξηση των κρατήσεων, ο Όμιλος ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα υιοθετήσει την πλέον σύγχρονη τεχνολογία για να δημιουργήσει τη δυνατότητα virtual περιήγησης σε κάθε ένα από τα ξενοδοχεία του portfolio του, αλλά και του προορισμού που τα φιλοξενεί!
Οι επισκέπτες θα έχουν έτσι τη δυνατότητα, μέσω της ιστοσελίδας του κάθε ξενοδοχείου, να πραγματοποιήσουν μια εικονική περιήγηση στα δωμάτια και στις εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων – μελών του Ομίλου. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή high-end εφαρμογή που όχι απλά θα κάνει γρηγορότερη και πιο εύκολη την επιλογή του προορισμού του εν δυνάμει επισκέπτη, αλλά θα του επιτρέπει να βιώσει μια διαδραστική εμπειρία που όμοιά της δεν έχει ξαναζήσει!
Ο Όμιλος θα ξεκινήσει την υλοποίηση των virtual tours για τα 35 και πλέον πολυτελή ξενοδοχεία του τους προσεχείς μήνες, σε συνεργασία με τη Future Need, θυγατρική της εταιρείας North Events του Λεωνίδα Μπαμπάνη.
Πέραν της μοναδικής ευκαιρίας που προσφέρει σε επισκέπτες από κάθε γωνιά της Γης να αποκτήσουν απόλυτη εικόνα του ξενοδοχείου και του προορισμού, το «διαδραστικό» αυτό ταξίδι Εικονικής Πραγματικότητας είναι προσεκτικά σχεδιασμένο ώστε να εξασφαλίζει απευθείας κρατήσεις, θέτοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε πρακτική εφαρμογή και αναδεικνύοντάς τη σε σημαντικό σύμμαχο του σύγχρονου ξενοδόχου.
Μιλώντας για τη χρήση αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας στον κλάδο της φιλοξενίας, η Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels δήλωσε: «Θεωρούμε ότι η απεικόνιση των ξενοδοχείων μας μέσω της Εικονικής Πραγματικότητας αποτελεί το απόλυτα λογικό επόμενο βήμα για εμάς, προκειμένου να ενισχύουμε την επιτυχημένη πορεία των πελατών μας, προσφέροντας παράλληλα στους επισκέπτες τη μοναδική ευκαιρία να αισθανθούν σαν να βρίσκονται στο ίδιο το ξενοδοχείο. Η εισαγωγή της εν λόγω τεχνολογίας αποτελεί ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο για εμάς, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι οδηγεί στην αύξηση των πωλήσεων και γι’ αυτό σκοπεύουμε να το εφαρμόσουμε σε ολόκληρο το portfolio μας».