Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024

«Απογειώθηκε» το διαδικτυακό τουριστικό πρακτορείo e-Travel

 

 

Την ανάπτυξη των διαδικτυακών τουριστικών πρακτορείων εκμεταλλεύθηκε η ελληνική εταιρεία e-Travel, η οποία έφτασε να είναι η 7η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ευρώπη στις πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων online και η 11η παγκοσμίως.

Η e-Travel ξεκίνησε ως προσπάθεια το 2005 και πήρε τη σημερινή της μορφή το 2007 με την ίδρυση της e-Travel ΑΕ. Την εταιρεία ξεκίνησε ο Νίκος Γουλής, ο οποίος είναι και ο διευθύνων σύμβουλος, ενώ πολύ νωρίς επένδυσε σε αυτήν ο Φίλιππος Κότσης, που είναι σήμερα ο πρόεδρος της εταιρείας. Το 2014 εισήλθε στο μετοχικό σχήμα και ο David Roche, ο οποίος είχε διατελέσει στο παρελθόν πρόεδρος της Hotels.com, μιας εταιρείας της Expedia.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Η εταιρεία, όπως λέει ο κ. Γουλής, «ξεκίνησε αρχικά με στόχο την παροχή κρατήσεων σε ελληνικά ξενοδοχεία στον εισερχόμενο και τον εγχώριο τουρισμό. Τα αεροπορικά εισιτήρια προστέθηκαν προκειμένου να βοηθήσουν τις κρατήσεις ξενοδοχείων. Πολύ γρήγορα τα αεροπορικά εισιτήρια απογειώθηκαν, κάτι που δεν συνέβη ποτέ με τα ξενοδοχεία. Έτσι, η e-Travel έστρεψε όλες τις δυνάμεις της στα αεροπορικά εισιτήρια με στόχο τόσο την ελληνική όσο και τη διεθνή αγορά».

Η ανάπτυξή της υπήρξε ταχύτατη, με τριψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης τα πρώτα χρόνια και σταθερή ανάπτυξη περίπου 30% τα τελευταία τρία χρόνια. Τους πρώτους μήνες στην αγορά των αεροπορικών εισιτηρίων η διοίκηση της εταιρείας θεωρούσε μεγάλη επιτυχία να κάνει 10 κρατήσεις σε μία ημέρα. Τους τελευταίους 18 μήνες έχουν ταξιδέψει χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες της περισσότεροι από 2.000.000 άνθρωποι. Σε καθημερινή βάση στο site της γίνονται περίπου 2.000.000 αναζητήσεις αεροπορικών εισιτηρίων.

Συνολικά έχει παρουσία μέσω internet σε περισσότερες από 60 χώρες έχοντας το site μεταφρασμένο σε 40 γλώσσες και προσφέροντας αντίστοιχο αριθμό νομισμάτων για συναλλαγή. Μεγαλύτερη αγορά είναι η Ρωσία όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται με το trip.ru, ενώ αντίστοιχα σημαντικές είναι η Ν. Κορέα (mytrip.com) και η Ιαπωνία (trip.jp). Η Ελλάδα και η Κύπρος αντιπροσωπεύουν μαζί περίπου το 5% των πωλήσεών της.

Πηγή: www.tovima.gr

Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο της Τόνιας Τσακίρη στο tovima.gr

Share Post