Παρασκευή 23 Απριλίου 2021

Αντικατάσταση 15.000 καρτών λόγω υποκλοπής στοιχείων πελατών online ελληνικού ταξιδιωτικού πρακτορείου

 

Σε σταδιακή αντικατάσταση έως και 15.000 πιστωτικών και χρεωστικών καρτών προχωρούν οι τράπεζες τις τελευταίες μέρες σε μια προσπάθεια να εξαλείψουν τις επιπτώσεις της υποκλοπής των στοιχείων πελατών τους που καταγράφηκε σε ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο των online πωλήσεων τουριστικών υπηρεσιών, δηλαδή κρατήσεων αεροπορικών, ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ξενοδοχείων, αυτοκινήτων κ.ά.

Οι τράπεζες υποχρεώθηκαν να λειτουργήσουν προληπτικά και εκτός από την «παρακολούθηση» των εν λόγω καρτών, προχωρούν σταδιακά στην αντικατάστασή τους, ακυρώνοντας σύμφωνα με πληροφορίες όλες τις κάρτες πελατών τους που είχαν ήδη πραγματοποιήσει έστω και μία συναλλαγή κατά το παρελθόν στο σχετικό ιστότοπο.

RevitUp – Digital & Revenue Management

Εκτός από το κόστος αντικατάστασης των καρτών, οι τράπεζες έχουν επωμιστεί και το κόστος των όποιων συναλλαγών πραγματοποιήθηκαν, το οποίο δεν επιβαρύνει τους κατόχους των καρτών.

Όπως υποστηρίζουν αρμόδια στελέχη, το γεγονός ότι έχουν κινηθεί έγκαιρα, ενεργοποιώντας τις μεθόδους ασφαλείας για «περίεργες» συναλλαγές, καθιστά το κόστος αυτό «διαχειρίσιμο».

Σύμφωνα με πληροφορίες και οι τέσσερις μεγάλες ελληνικές τράπεζες έχουν ακυρώσει ή προτίθενται να ακυρώσουν σταδιακά και να αντικαταστήσουν με νέες 15.000 περίπου κάρτες, ενώ για το θέμα είναι ενήμερη τόσο η Τράπεζα της Ελλάδος όσο και τα δύο μεγάλα σχήματα πληρωμών, δηλαδή η Visa και η MasterCard, που έχουν ξεκινήσει έρευνα, προκειμένου να εντοπίσουν πώς έγινε η υποκλοπή.

 

Πηγή: www.kathimerini.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media

Post Tags
Share Post