Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024

Διεθνής ανταγωνισμός για την προσέλκυση ιατρικού τουρισμού

Έντονος ανταγωνισμός εξελίσσεται τα τελευταία χρόνια στη Μέση Ανατολή, με τις χώρες της περιοχής να προσπαθούν να αποκτήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο στη διεθνή αγορά ιατρικού τουρισμού, καθώς οι περισσότεροι από 30 εκατ. ασθενείς, που ταξιδεύουν στο εξωτερικό για ιατρικούς λόγους, δημιουργούν μία δεξαμενή πλούτου άνω των 500 δισ. δολαρίων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Ισραήλ, καθώς κάθε χρόνο εισρέουν στη χώρα 500 εκατ. δολάρια από τον ιατρικό τουρισμό.

Το Sheba Medical Center, το μεγαλύτερο νοσοκομειακό συγκρότημα του Ισραήλ στο Τελ Αβίβ υποδέχεται πολύ μεγάλο αριθμό αλλοδαπών για ιατρική φροντίδα και περίθαλψη.

Στην πλειοψηφία τους πρόκειται για ογκολογικά περιστατικά ενώ ακολουθούν επισκέπτες, που αντιμετωπίζουν καρδιολογικά και αιματολογικά νοσήματα.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Υψηλά έσοδα από τον ιατρικό τουρισμό έχει και η Ιορδανία υποδεχόμενη κατά μέσο όρο περισσότερους από 250.000 ξένους ασθενείς ετησίως, προερχόμενους από άλλα αραβικά εδάφη, όπως τη Σαουδική Αραβία, το Ιράκ και τα παλαιστινιακά εδάφη.

Παρέχονται κυρίως υπηρεσίες καρδιολογίας και χειρουργικής στα νοσοκομεία της χώρας σε ανταγωνιστικές τιμές χωρίς να υπάρχει μεγάλος χρόνος αναμονής.

Βασικός αντίπαλος των χωρών αυτών στην περιοχή είναι η Τουρκία, που κατέχει την 3η θέση διεθνώς στον ιατρικό τουρισμό με τον αριθμό των ετησίων αφίξεων για ιατρικούς λόγους στη χώρα πριν τον κορονοϊό να φτάνει τις 700.000.

Σαουδάραβες και Καταριανοί επιλέγουν τουρκικά νοσοκομεία, κέντρα αποκατάστασης της γειτονικής χώρας φροντίζουν Ρώσους επισκέπτες, τουρίστες από τις αραβικές χώρες, αλλά και Ευρωπαίοι ταξιδεύουν στην Κωνσταντινούπολη για εμφύτευση μαλλιών, εμφυτεύματα δοντιών και αισθητικές επεμβάσεις, λόγω του ιδιαίτερα χαμηλού κόστους συνδυάζοντας την ιατρική φροντίδα με διακοπές.

Το κόστος θεραπείας στην Τουρκία βρίσκεται στο ένα τρίτο του κόστους σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

 

Πηγή: www.imerisia.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media