Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020

Ανοίγει και πάλι το ξενοδοχείο σας; Βήμα προς βήμα οι ενέργειες marketing που πρέπει να πραγματοποιήσετε

 

Τίποτα δεν είναι τόσο απλό όπως πριν. Ούτε καν η δημιουργία των κοκτέιλ στο μπαρ του ξενοδοχείου σας. Κι αυτό επειδή στην εποχή του κορονοϊού, ο άνθρωπος που φτιάχνει το κοκτέιλ, θα πρέπει να χαμογελάει πίσω από τη μάσκα αλλά και να είναι επίσης προετοιμασμένος για τα βήματα υγιεινής που θα πρέπει να ακολουθήσει μέχρι να το προσφέρει στον επισκέπτη.

Ας το επαναλάβουμε για ακόμη μια φορά. Τίποτα δεν είναι τόσο απλό όπως πριν. Παρόλο που το κοκτέιλ που προσφέρετε στο ξενοδοχείο σας είναι αναμφισβήτητα το πιο απλό πράγμα που μπορεί να χρειαστούν οι επισκέπτες σας, αυτό δεν θα ισχύει πια στη μετά κορονοϊoύ εποχή.

Οι ταξιδιώτες επιθυμούν να ταξιδέψουν, αλλά δεν μπορούν αυτή τη στιγμή. Όταν όμως έρθει η στιγμή να ταξιδέψουν, αυτό που προσδοκούν περισσότερο είναι το κάθε σημείο επαφής του ξενοδοχείου να είναι καθαρό και ασφαλές.

Αυτό το βάρος – ευκαιρία – πέφτει στα ξενοδοχεία και στα θέρετρα. Είναι επιτακτική ανάγκη των ξενοδοχείων και των θέρετρων να ανοίξουν εκ νέου με υπευθυνότητα, λαμβάνοντας υπόψη τους να διασφαλίσουν στους επισκέπτες ότι περιβάλλονται από σαφή, συνεπή και καθησυχαστικά μηνύματα σχετικά με το πως το ξενοδοχείο που έχουν επιλέξει αντιμετωπίζει την πραγματικότητα του κορονοϊού.

Πώς μπορείτε να είστε σίγουροι ότι είστε πραγματικά έτοιμοι να ανοίξετε ξανά; Ακολουθήστε την παρακάτω λίστα για να επανεξετάσετε το άνοιγμα του ξενοδοχείου σας.

RevitUp – Digital & Revenue Management

Πριν το άνοιγμα

Μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με τις πολιτειακές και τοπικές οδηγίες.

• Μπορεί να είστε έτοιμοι να ανοίξετε και πάλι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι έτοιμη και η περιοχή σας.

• Ακολουθήστε ενεργά τους κανόνες σε πολιτειακό και τοπικό επίπεδο, ώστε να γνωρίζετε ποιες εγκαταστάσεις της επιχείρησης σας μπορούν να λειτουργήσουν.

• Το να γνωρίζετε πότε μπορείτε να παρέχετε τις υπηρεσίες σας, θα σας βοηθήσει:

α) να κατανοήσετε το νέο μοναδικό πλεονέκτημα πώλησης (Unique Selling Propositions) σε σύγκριση με άλλα ξενοδοχεία και θέρετρα στην περιοχή σας,
β) να επικοινωνήσετε με τους επισκέπτες για να γνωρίζουν τι να περιμένουν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

 

Δημιουργήστε μια Νέα Πολιτική Εμπειρίας για τους Επισκέπτες σας

• Πώς θέλετε να αισθάνονται οι επισκέπτες για το ξενοδοχείο ή το θέρετρό σας μετά τον κορονοϊό; Ίσως αυτό να διαφέρει ακόμα περισσότερο πριν την κοινωνική αποστασιοποίηση.

• Παρ΄ όλο που το ξενοδοχείο σας μπορεί να ήταν γνωστό ως ένα σημείο στο οποίο συγκεντρώνονται αρκετοί επισκέπτες, ίσως θα χρειαστεί να εστιάσετε σε εμπειρίες που απαιτούν τη φυσική απόσταση.

• Επαναπροσδιορίστε ποια θα είναι η εμπειρία των επισκεπτών σας και καταγράψτε την. Αυτή θα είναι η βάση τόσο για το πώς θα προσαρμόσετε τις λειτουργίες σας όσο και για το πώς θα προωθήσετε αυτές τις λειτουργίες με τη βοήθεια του marketing.

 

Επαναπροσδιορίστε την Πολιτική σας και επαναξιολογήστε τα πάντα

• Όπως check-in, check-out, υπηρεσία καθαρισμού, αλληλεπιδράσεις επισκεπτών/υπαλλήλων, κοινόχρηστοι χώροι, υπηρεσίες. Τα πάντα.

• Χρησιμοποίησε την πολιτική σας για να αλλάξετε την οπτική που βλέπετε για καθένα από τα παραπάνω στοιχεία και πολλά άλλα.

Εάν το πολυσύχναστο μπαρ σας προσέλκυε τους επισκέπτες στο παρελθόν, αυτή η οπτική της επιχείρησής σας πιθανότατα δεν ισχύει πλέον. Πως μπορείτε να το αλλάξετε αυτό; Μπορείτε να ανακαλύψετε τρόπους με τους οποίους θα σέβεστε την κοινωνική απόσταση σε αυτό το χώρο;

• Για κάθε πτυχή της επιχείρησής σας, σκεφτείτε τι είναι αυτό που θα αλλάξει, γιατί αλλάζει, πως θα αλλάξει λειτουργικά και καταγράψτε κάθε μέρα ένα από αυτά τα στοιχεία.

• Ίσως να μην μπορείτε να συμπεριλάβετε όλα αυτά τα γιατί και τα πως μέσα στο μήνυμα σας για το άνοιγμα του ξενοδοχείου σας, αλλά θα χρειαστεί να τα προετοιμάσετε καθώς θα επικοινωνείτε με μελλοντικούς πελάτες.

• Έχετε αυτό κατά νου καθώς αναπτύσσετε προσφορές για το άνοιγμα σας.

 

Επαναπροσδιορισμός Κοινού

• Πρόκειται για κάτι μεταξύ τέχνης και επιστήμης. Ο στόχος είναι να συνδυάσετε την πολιτική εμπειριών με τα δεδομένα των κρατήσεων που διαθέτετε.

• Ας πούμε ότι γνωρίζετε ότι το spa σας είναι το κύριο σημείο που προσελκύει τους επισκέπτες σας και επίσης γνωρίζετε ότι οι τωρινοί επισκέπτες σας είναι γυναίκες ηλικίας 45+ από τη Γαλλία, πώς θα μιλήσετε για το spa σας με τρόπο που να είναι θελκτικό για αυτό το συγκεκριμένο κοινό;

• Ενσωματώστε αυτό το προφίλ του κοινό στις διαφημίσεις σας. Στοχεύοντας σε ένα συγκεκριμένο κοινό στα μηνύματα σας και στις εικόνες που θα επιλέξετε, με αυτό τον τρόπο διασφαλίζετε ότι κάθε στοιχείο απευθύνεται στον πιο πολύτιμο επισκέπτη σας.

 

Θέστε Νέα Στρατηγική

• Ίσως να μην γνωρίζετε πότε θα ανοίξετε, αλλά δεν πειράζει. Το να χρησιμοποιείτε τη νέα πολιτική σας για να δημιουργήσετε μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ, θα σας βοηθήσει να προχωρήσετε σε οτιδήποτε προγραμματίζετε για το νέο άνοιγμα σας.

• Να θυμάστε ότι η στρατηγική σας περιγράφει απλώς το πώς θα αλληλεπιδράσετε με τον καταναλωτή – στόχο σας, αλλά δεν αποτελεί ακόμη ένα λεπτομερές σχέδιο για το πως θα υλοποιήσετε αυτή τη στρατηγική.

• Αναπτύξτε αυτή τη στρατηγική για να διασφαλίσετε πως κάθε απόφαση που λαμβάνετε προχωράει σε αυτή την προσέγγιση. Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε σύντομα τί είναι και τί δεν είναι κατάλληλο για την επιχείρηση και την επωνυμία σας, καθώς θα έχετε πολλές νέες ιδέες για να αναπληρώσετε το χαμένο χρόνο.

• Εάν μια τακτική δεν ταιριάζει με τη στρατηγική σας, προσπαθήστε να τη διαμορφώσετε μέχρι να το πετύχετε.

 

Κατά τη διάρκεια του Ανοίγματος σας

Χρησιμοποιήστε τη στρατηγική σας για να αναπτύξετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ

• Τι ακριβώς είναι αυτό που θα σας οδηγήσει να υλοποιήσετε τη στρατηγική σας; Το να γίνετε πιο συγκεκριμένοι.

• Η ανάπτυξη ενός στρατηγικού πλάνου πριν από την ημερομηνία επαναλειτουργίας του ξενοδοχείου σας, θα σας βοηθήσει υπερβολικά να εστιάσετε στη στόχευση των διαφημίσεων και των μηνυμάτων σας.

• Μιλήστε σε άτομα που κάνουν κρατήσεις στην περιοχή σας κατά τη διάρκεια της σεζόν, στη διάρκεια της οποίας ελπίζουν να δουν τα μηνύματα σας. Για παράδειγμα, εάν η πλειοψηφία των ταξιδιωτών κλείνουν δωμάτια τον Αύγουστο, μεταβιβάστε την εμπειρία στο ξενοδοχείο ή το θέρετρο σας και στον προορισμό σας για να προετοιμάσετε το έδαφος για αυτό που θα περιμένουν.

 

Ενημερώστε τις Πληροφορίες για την Επιχείρηση σας

• Ελέγξτε κάθε προφίλ που έχετε για να βεβαιωθείτε ότι το ξενοδοχείο ή το θέρετρό σας είναι καταχωρημένο ως ανοιχτό και ότι οι ώρες λειτουργίας της επιχείρησης και οι προσφορές σας είναι ενημερωμένες.

 

• Google My Business

– Εάν δεν έχετε ενημερώσει το προφίλ σας στο Google My Business, ήρθε η στιγμή να το κάνετε. Αυτό θα σας επιτρέψει να διαχειριστείτε τις πληροφορίες που εμφανίζονται εκεί. Η Google έχει καταχωρήσει πολλές επιχειρήσεις ως «Προσωρινά Κλειστές» λόγω της κατάστασης του κορονοϊού και σαφώς δεν θα θέλατε να παραμείνει με αυτή την ετικέτα, εάν στην πραγματικότητα είναι ανοιχτή η επιχείρησή σας.

– Μπορείτε επίσης να προσθέσετε δημοσιεύσεις στο δικό σας προφίλ στο Google My Business σχετικά με νέες προσφορές λόγω επανεκκίνησης της λειτουργίας της επιχείρησης σας.

 

• Facebook και Instagram Profiles

– Βεβαιωθείτε πως οι πληροφορίες στο πεδίο «About» στο Facebook και στο Bio του Instagram είναι ενημερωμένες.

– Εάν προσθέσατε οποιαδήποτε πληροφορία για τον κορονοϊό όταν ξεκίνησε το κλείσιμο των επιχειρήσεων, αντικαταστήστε τις με τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις.

– Στη βιογραφία (bio) σας στο Instagram, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να προσθέσετε συνδέσμους για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία που σχετίζεται με το άνοιγμά σας, όπως για παράδειγμα το περιεχόμενο σας να σχετίζεται με τη νέα εμπειρία του επισκέπτη ή ενημερώσεις για τη διαδικασία του καθαρισμού.

– Στο Facebook εάν καρφιτσώσατε μια δημοσίευση σχετικά με το κλείσιμο της επιχείρησής σας, καταργήστε την εντελώς ή αντικαταστήστε την με κάποια καινούργια. Αυτή η ανάρτηση πιθανότατα να μην είναι πλέον σχετική.

 

Εφαρμόστε ένα Σχέδιο Διαχείρισης για τη Φήμη της Επιχείρησής σας

• Όταν έρθει η στιγμή για το νέο άνοιγμά σας, προφανώς και δεν θα θέλατε να πάει κάτι άσχημα. Η διαχείριση της φήμης σας είναι πιο σημαντική από ποτέ.

• Προετοιμαστείτε με το να ενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις για τα σχόλια από τις διαφημίσεις σας και συνηθίστε να τις παρακολουθείτε προτού αρχίσουν να σας κατακλύζουν.

• Ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις για τα σχόλια από τις προωθημένες αναρτήσεις σας.

 

Facebook

– Λάβετε υπόψη ότι τα εργαλεία από τρίτα συστήματα μπορούν να συγκεντρώσουν τα σχόλια από τις διαφημίσεις, εάν ο λογαριασμός της διαφήμισης είναι συνδεδεμένος στην πλατφόρμα διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social management platform).

– Ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις με τα εξής βήματα: Ρυθμίσεις Σελίδας (Page Settings) → Notifications (Ειδοποιήσεις) → ενεργοποιήστε την επιλογή «Λάβετε ειδοποίηση κάθε φορά που υπάρχει δραστηριότητα στη σελίδα σας ή για μια σημαντική ενημέρωση στη σελίδα σας».

– Για να ελέγξετε χωρίς αυτοματοποιημένο τρόπο τα σχόλια (όταν συνδεθείτε ως διαχειριστής σελίδας ή ως επιμελητής στη σελίδα) ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:

– Κάντε κλικ στα εισερχόμενα μηνύματα (Inbox) → Σχόλια και περισσότερα ( Comments & More) → Facebook (ή Instagram) και θα εμφανιστούν όλα τα σχόλια από τις διαφημίσεις σας.

 

LinkedIn

– Παρόλο που δεν υπάρχει τρόπος ρύθμισης των ειδοποιήσεων για τα σχόλια στις διαφημίσεις, μπορείτε να τα ελέγξετε χειροκίνητα μεταβαίνοντας στη σελίδα LinkedIn της εταιρείας και επιλέγετε «Διαφημίσεις» (Ads) στην αριστερή γραμμή πλοήγησης και στη συνέχεια απαντάτε σε όλα τα σχόλια από εκεί.

• Παρακολουθήστε τα Κανάλια σας για Κριτικές

Εάν οι επισκέπτες σας μπορούν να αφήσουν κριτικές σε ένα κανάλι, εσείς θα πρέπει να βρίσκεστε σε αυτό το κανάλι. Απαντήστε σε όλες τις κριτικές, τόσο για να δείξετε ευγνωμοσύνη είτε για να ξεκαθαρίσετε τη σύγχυση με τους προηγούμενους επισκέπτες σας, καθώς και να εδραιώσετε τη φήμη σας για να δείξετε πόσο νοιάζεστε για τους μελλοντικούς επισκέπτες που μπορεί να δουν τις απαντήσεις σας.

 

Μετά το Άνοιγμα του ξενοδοχείου σας

Συνεχίστε να μαθαίνετε με την πάροδο του χρόνου

– Το να ακούτε τις κριτικές των επισκεπτών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα είναι το πολυτιμότερο εργαλείο που θα χρειαστείτε. Κρατήστε σημειώσεις για ό,τι διαβάζετε στις κριτικές, στα σχόλια και στα ιδιωτικά μηνύματα, καθώς όλα αυτά είναι σημαντικά σημάδια για το πως να συνεχίσετε να βελτιώνετε τις λειτουργίες σας.

– Εάν δείτε και πάλι τα ίδια σχόλια να επαναλαμβάνονται, σκεφτείτε πως μπορείτε να ενεργήσετε σε αυτά.

– Εάν λάβετε θετικά σχόλια για τα ίδια ακριβώς πράγματα ξανά και ξανά, βεβαιωθείτε πως θα το διατηρήσετε και στο μέλλον.

– Πιθανόν να υπάρξουν εμπόδια στη μελλοντική πορεία σας, αλλά εάν μείνετε στην κορυφή των προτιμήσεων των επισκεπτών σας, θα είστε και πάλι σε θέση να ανταπεξέλθετε στις ανάλογες ανάγκες – το οποίο αποτελεί το μυστικό σας όταν θα ανοίξετε για να είστε προετοιμασμένοι για οποιαδήποτε κρίση που θα προκύψει.

 

Πηγή: https://screenpilot.com


Σημείωση: Το παραπάνω κείμενο αναρτήθηκε στο blog της EyeWide Digital Marketing Agency.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media