Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020

Από την 1η Αυγούστου επιτρέπεται στα κρουαζιερόπλοια να επισκέπτονται έξι ελληνικά λιμάνια

 

Tο «άνοιγμα» της Ελλάδας στην κρουαζιέρα από την 1η Αυγούστου επιβεβαίωσε ο Υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης με ενημερωτική επιστολή του προς τη Διεθνή Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) και τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα (MSC Cruises, Costa, TUI Cruises).

Ο Υπουργός Τουρισμού ανακοίνωσε ότι από 01/08/2020 επιτρέπεται στα κρουαζιερόπλοια να επισκέπτονται έξι λιμάνια όταν εισέρχονται στην Ελλάδα (Πειραιάς, Ρόδος, Ηράκλειο, Βόλος, Κέρκυρα, Κατάκολο).

Μετά από τον πρώτο ελλιμενισμό τους τα κρουαζιερόπλοια θα έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν οποιοδήποτε άλλο ελληνικό λιμάνι συμπεριλαμβάνεται στο δρομολόγιό τους.

RevitUp – Digital & Revenue Management

Ο κ. Θεοχάρης διευκρίνισε ότι το καθεστώς αυτό θα αλλάξει μόνο σε περίπτωση που υπάρξουν νέες επιδημιολογικές συνθήκες.

«Όλα τα κρουαζιερόπλοια είναι ευπρόσδεκτα στην Ελλάδα, ώστε να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία σε όλους τους επιβάτες τους» αναφέρει στην επιστολή του ο Υπουργός Τουρισμού, τονίζοντας παράλληλα ότι «η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που ανταποκρίνεται στον κλάδο της κρουαζιέρας και εισάγει πρωτόκολλα υγείας, ειδικά για αυτή τη μορφή τουρισμού. Οι υγειονομικές διαδικασίες οι οποίες θα εφαρμόζονται υπό την επίβλεψη των ελληνικών αρχών στα κρουαζιερόπλοια, βασίζονται στα δημοσιευμένα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EU Healthy Gateways), ενώ έχουν προσαρμοστεί στην ελληνική νομοθεσία και τα εγχώρια δεδομένα».

Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης που αφορά στο άνοιγμα της κρουαζιέρας, ο Υπουργός Τουρισμού κάλεσε τις εταιρείες του κλάδου να επανεκκινήσουν τις διαδικασίες των λειτουργιών Homeporting στην Ελλάδα.

Επίσης, ο κ. Θεοχάρης ζητά από τα μεγάλα διεθνή γραφεία κρουαζιέρας να συστήνουν στους πελάτες τους το ταξίδι στην Ελλάδα πέραν της καλοκαιρινής περιόδου. «Η τρέχουσα σεζόν επεκτείνεται έως το τέλος του έτους» υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ο κ. Θεοχάρης.

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media