Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Ανδρέας Μανδρίνος (Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης): To νέο μοντέλο λειτουργίας των ξενοδοχείων την «επόμενη ημέρα»

Στο νέο μοντέλο λειτουργίας των ξενοδοχείων την «επόμενη ημέρα», δηλαδή στη μετά κορονοϊού εποχή, αναφέρθηκε (μεταξύ άλλων) μιλώντας στο epixeiro.gr, o Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Ανδρέας Μανδρίνος.

 

Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Μανδρίνου

 

– Αρκετές μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες ανά τον κόσμο προσφέρουν τις υπηρεσίες τους μέσω μηνιαίας συνδρομής, προκειμένου να ανατρέψουν την οικονομική τους θέση εν μέσω πανδημίας. Επίσης έχουν δημιουργηθεί νέα μοντέλα όπως αυτό του «work from hotel» ή τα staycation packages. Και φυσικά η εστίαση στην τεχνολογία, το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα περισσότερα από αυτά, αν όχι όλα, θα παραμείνουν και στη μετά κορονοϊό εποχή διαμορφώνοντας ένα νέο σκηνικό στον κλάδο της φιλοξενίας. Στόχος μας είναι να δείξουμε ευελιξία στα νέα δεδομένα και να μπορέσουμε να προσαρμοστούμε άμεσα. Ως εκ τούτου, συνιστούμε στους ξενοδόχους να επανεξετάσουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα και να εντοπίσουν τους τρόπους με τους οποίους θα ανταποκριθούν καλύτερα στις απαιτήσεις των ταξιδιωτών, μέσω της χρήσης υπηρεσιών multi-pricing, αλλά και εξατομικευμένων στις τοπικές συνθήκες εμπειριών.

 

 

– Γενικότερα στον κλάδο της φιλοξενίας προβλέπεται μια τάση για αυξανόμενη χρήση ψηφιακών εφαρμογών για το check in, δωματίων με βέλτιστες ψηφιακές υποδομές, αλλά και ενισχυμένων κανόνων υγιεινής. Επιπλέον, οι ευέλικτοι χώροι γραφείων (co-working spaces) που ήδη έχουν αρχίσει και παρουσιάζονται στην Ελλάδα, θα ενισχύσουν την παρουσία τους στον ξενοδοχειακό χώρο, ικανοποιώντας έτσι και τις νέες ανάγκες των locals και ταξιδιωτών.

 

– Γενικότερα, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ανεξαρτήτου μεγέθους θα πρέπει να εστιάσουν στο digital marketing, αλλά και το remarketing, καθώς αποτελεί ένα άριστο εργαλείο για την επίτευξη μεγαλύτερου αριθμού απευθείας κρατήσεων. Το email marketing και τα social media παραμένουν κύρια κανάλια επικοινωνίας με τον πελάτη και όσο τα εργαλεία αυτά εξελίσσονται και αλλάζουν τόσο και τα brands πρέπει να ακολουθούν τις τάσεις αυτές.

 

Πηγή: www.epixeiro.gr

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στα social media