Δευτέρα 28 Μαϊου 2018

Οι αναρτήσεις στην Google κάνουν την εμφάνιση τους

Η Google πρόσφατα ανακοίνωσε ότι πλέον είναι εφικτό να γίνονται αναρτήσεις στην ίδια την Google (εκεί που εμφανίζονται τα αποτελέσματα αναζήτησης) σε αντίθεση με τη μέχρι τώρα δυνατότητα για αναρτήσεις μόνο στο Google+.

Η Google δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να κάνουν αναρτήσεις απευθείας στα αποτελέσματα του Knowledge Panel δημιουργώντας μια ανάρτηση από 100 έως 300 λέξεις συμπεριλαμβανόμενης και μία φωτογραφίας. Η ανάρτηση μπορεί να χαρακτηριστεί ως «Εκδήλωση» που αφορά συγκεκριμένες ημερομηνίες ή να προστεθεί ένα call to action κουμπί που θα παραπέμπει σε μια άλλη ιστοσελίδα που θα έχει επιλέξει η επιχείρηση.

 

 

Σύμφωνα με την Google, το προϊόν αυτό θα εμφανιστεί αρχικά στις περισσότερες κατηγορίες επιχειρήσεων αλλά όχι σε όλες. Από ότι φαίνεται τα ξενοδοχεία, αλλά και τα Bed & Breakfast δεν συμπεριλαμβάνονται στη λίστα των επιχειρήσεων που θα αποκτήσουν αυτή τη δυνατότητα σε πρώτη φάση, ενώ η Google προσπαθεί να διευρύνει τις κατηγορίες των επιχειρήσεων που μπορούν να κάνουν αναρτήσεις στην Google.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι αναρτήσεις έχουν διάρκεια μίας εβδομάδας, κατά την οποία εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης στη δεξιά μεριά της οθόνης. Οι αναρτήσεις που αφορούν μια εκδήλωση, έχουν διάρκεια όση και η εκδήλωση. Μέχρι 10 αναρτήσεις θα φαίνονται ταυτόχρονα μέσω ενός carousel στο οποίο ο χρήστης θα μπορεί να πλοηγηθεί προκειμένου να δει το κείμενο και τις λεπτομέρειες που δεν εμφανίζονται.

Στις κινητές συσκευές, η Google έχει προσθέσει μία τρίτη κατηγορία στα αποτελέσματα αναζήτησης όπου εμφανίζονται οι αναρτήσεις και βρίσκεται δίπλα στην κατηγορία με τις κριτικές.

Οι αναρτήσεις αυτές μπορούν να κοινοποιηθούν στα πιο δημοφιλή social media όπως το Facebook, το Twitter, το Google+, μέσω email και WhatsApp.

 

 

Από ότι φαίνεται η Google με αυτό το προϊόν στοχεύει στις επιχειρήσεις που ήδη έχουν λογαριασμό στο Google My Business για αυτό το λόγο αν δεν έχετε ήδη καταχωρήσει την επιχείρηση σας, καλό θα ήταν να το κάνετε.

Για την ώρα δεν υπάρχει η δυνατότητα διαφήμισης σε αυτές τις αναρτήσεις καθώς αρχικός στόχος της Google είναι να προσελκύσει τις επιχειρήσεις στο να αρχίσουν να χρησιμοποιούν αυτό το προϊόν. Όμως δεν αποκλείεται στο μέλλον η Google να επιτρέψει τις διαφημίσεις μέσω των Google AdWords.

Καθώς οι αναρτήσεις αυτές εμφανίζονται σε προνομιακό σημείο, δεν αποκλείεται να δοθεί η δυνατότητα στα εστιατόρια να προσθέσουν ένα σύνδεσμο όπου οι υποψήφιοι πελάτες θα μπορούν να κάνουν απευθείας κράτηση χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν κάποια άλλη ιστοσελίδα. Έτσι θα μειωθεί η επίδραση των εταιρειών που επιθυμούν να πάρουν ένα μέρος από τα κέρδη των καταστηματαρχών.

Όπως θα δείτε παρακάτω είναι ιδιαίτερα εύκολο να γίνει μία ανάρτηση στην Google. Αρχικά πρέπει να συνδεθείτε στο διαχειριστικό περιβάλλον του Google My Business και στην ενότητα Posts πατάτε την επιλογή Create Post.

 

 

Τα στατιστικά στοιχεία που προσφέρει η Google για τις αναρτήσεις δείχνουν μόνο τις συνολικές φορές που εμφανίστηκε η ανάρτηση καθώς και τον αριθμό των ενεργειών στις οποίες έχουν προβεί οι χρήστες. Αυτά τα στοιχεία δεν συμπεριλαμβάνονται στα Insights και δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή τρόπος να δούμε τι πραγματικά λειτουργεί και τι όχι. Σύμφωνα με την Google αυτό θα διορθωθεί.

 

 

Όπως διαπιστώνουμε η Google θέλει να ενισχύσει τη δραστηριότητα των επιχειρήσεων στην πλατφόρμα της και αυτή η καινούρια δυνατότητα αναρτήσεων που δίνει στους πελάτες της αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω το επόμενο διάστημα. Είναι λοιπόν αναγκαίο να έχετε μια ισχυρή παρουσία στην Google προκειμένου να επωφεληθείτε από όλα τα δωρεάν εργαλεία που προσφέρει για να αναδείξετε την επιχείρηση σας.

Στην Eyewide γνωρίζουμε πως να σας βοηθήσουμε να το επιτύχετε, για αυτό μη διστάζετε, επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να δούμε πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε να προβάλετε την επιχείρηση σας!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας