Τον αριθμό των 120 εκατ. έφθασαν οι Κινέζοι τουρίστες με τα 6 εκατ. περίπου να επισκέπτονται την Ευρώπη και 100.000 εξ αυτών την Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 400% τα τελευταία δύο χρόνια, με αύξουσα δυναμική για τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τουριστικούς πράκτορες.
Οι Κινέζοι έχουν ολιγοήμερο πρόγραμμα και επιλέγουν να ταξιδεύουν Φεβρουάριο, Μάιο και Οκτώβριο που είναι περίοδοι των εθνικών τους εορτών, με την Ελλάδα να αναδεικνύεται σε έναν δημοφιλή και κυρίως ρομαντικό προορισμό, καταλαμβάνοντας πλέον θέση στο Top 10 των δημοφιλέστερων προορισμών που επιλέγουν.
Μετά από συστηματική προσπάθεια και συντονισμό πολλών φορέων, εκδόθηκε ταξιδιωτική visa και 250 Κινέζοι τουρίστες από τη Shanghai και την Guangzhou, πραγματοποίησαν την πρώτη τους κρουαζιέρα σε ελληνικά νησιά με το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Olympia, ενώ οι απευθείας αεροπορικές πτήσεις της Air China που θα συνδέουν Κίνα – Ελλάδα θα τονώσουν την αύξηση του τουριστικού ρεύματος.
Πρόβλημα αποτελεί η άγνοια των Κινέζων για το συγκεκριμένο προϊόν σε επιθυμητό επίπεδο, για αυτό οι εταιρείες κρουαζιέρας στέλνουν πλοία στην Άπω Ανατολή και επενδύουν στη μύηση τους ως τρόπο διακοπών, καθώς είναι ιδιαίτεροι τουρίστες που ενδιαφέρονται για φωτογραφίες και αγορές στα εμπορικά καταστήματα.
Αντίστοιχες συμπεριφορές επεδείκνυαν παλαιότερα και οι Ιάπωνες σχετικά με την πραγματοποίηση κρουαζιέρων, αλλά στην πορεία εξοικειώθηκαν και αποτελεί πια επιλογή τους στην Ελλάδα και στον κόσμο.
Δείτε ΕΔΩ ολόκληρο το άρθρο του Μηνά Τσαμόπουλου στο newmoney.gr