Παρασκευή 19 Απριλίου 2024

Το νέο οργανόγραμμα του μεγάλου ξενοδοχειακού ομίλου Accor -όπως είχε ήδη ανακοινωθεί από τον Ιούλιο του 2022- ξεκίνησε να εφαρμόζεται πλέον σταδιακά κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2023, ανάλογα με την τοπική νομοθεσία, κυρίως όσον αφορά στις υποχρεώσεις διαβούλευσης με εκπροσώπους του προσωπικού.

Η νέα δομή θα επιτρέψει στον Όμιλο να επιταχύνει την ανάπτυξή του και να διαχειριστεί καλύτερα τις εξελίξεις της αγοράς, να προσφέρει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο υπηρεσιών σε όλους τους εμπλεκόμενους, διευκολύνοντας την ακριβή και αποτελεσματική εκπλήρωση των αναγκών και των προσδοκιών των επισκεπτών και παρέχοντας σαφήνεια και απόδοση στους εταίρους του.

Με επικεφαλής τον Sébastien Bazin (φωτογραφία), Group Chairman & CEO του Ομίλου και τον Jean – Jacques Morin, Group Deputy CEO, από την 1η Ιανουαρίου 2023 οι δραστηριότητες της Accor θα διαχωρίζονται πλέον σε δύο εξειδικευμένα τμήματα: Το Premium, Midscale & Economy και το Luxury & Lifestyle τμήμα, τα οποία θα υποστηρίζονται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου και από μια Παγκόσμια Κοινή Πλατφόρμα που παρέχει τεχνογνωσία και υπηρεσίες και στα δύο τμήματα όσον αφορά τον ψηφιακό τομέα, την τεχνολογία και τις προμήθειες.

 

RevitUp – Digital & Revenue Management

 

Το τμήμα «Premium, Midscale & Economy» συγκεντρώνει brands από τα Premium, Midscale and Economy segments του Oμίλου και θα διαρθρωθεί γύρω από τέσσερις περιοχές.

Εκτελεστική Επιτροπή με επικεφαλής τον Jean – Jacques Morin ως CEO:
• Thomas DUBAERE, CEO Αμερικής
• Patrick MENDES, CEO Ευρώπης και Βόρειας Αφρικής
• Duncan O’ROURKE, CEO Μέσης Ανατολής, Αφρικής, Τουρκίας και Ασίας – Ειρηνικού
• Gary ROSEN, CEO της ευρύτερης περιοχής της Κίνας

• Besma BOUMAZA, General Counsel
• Fabrice CARRE, Chief Strategy Officer
• Steven DAINES, Chief Talent & Culture Officer
• Karelle LAMOUCHE, Chief Commercial Officer
• Patrick LAURENT, Chief Financial Officer
• Camil YAZBECK, Chief Development Officer

Tο τμήμα «Luxury & Lifestyle» δομείται γύρω από τέσσερις συλλογές brands: Raffles & Orient Express, Fairmont, Sofitel, MGallery & Emblems και Ennismore.

Εκτελεστική Επιτροπή με επικεφαλής τον Sébastien Bazin ως CEO:
• Omer ACAR, CEO Raffles & Orient Express (από την 1η Μαρτίου 2023)
• Maud BAILLY, CEO Sofitel, MGallery & Emblems
• Gaurav BHUSHAN, Co-CEO Ennismore
• Mark WILLIS, CEO Fairmont

• Gary ROSEN, CEO της ευρύτερης περιοχής της Κίνας

• Kamal RHAZALI, Secretary General & General Counsel (από την 1η Φεβρουαρίου 2023)
• Agnès ROQUEFORT, Chief Development Officer
• Johny ZAKHEM, Chief Financial Officer

Για την καλύτερη λειτουργία του νέου οργανογράμματος της Accor, έχει συσταθεί ένα Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου υπό την προεδρία του Sébastien Bazin. Αυτό το σώμα διασφαλίζει τη συνέπεια και την ευθυγράμμιση μεταξύ των δύο τμημάτων, όσον αφορά τόσο τις στρατηγικές προτεραιότητες όσο και τους μοχλούς απόδοσης.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου συγκροτείται ως εξής:

• Besma BOUMAZA, Group General Counsel & Board of Directors’ Secretary
• Steven DAINES, Chief Talent & Culture Officer
• Jean-Jacques MORIN, Deputy CEO & Chief Financial Officer
• Brune POIRSON, Chief Sustainability Officer
• Kamal RHAZALI, Secretary General & General Counsel, Luxury Lifestyle

• Floor BLEEKER, Chief Technology Officer
• Alix BOULNOIS, Chief Digital Officer
• Caroline TISSOT, Chief Procurement Officer

Η δημιουργία των δύο αυτών τμημάτων, με σαφώς προσδιορισμένη εξειδίκευση φιλοδοξίες και στόχους, θα επιτρέψει στην Accor να αξιοποιήσει το χαρτοφυλάκιό της από μοναδικά και ποικιλόμορφα brands, την ηγετική θέση στις περισσότερες αγορές και την ασυναγώνιστη αναπτυξιακή δυναμική της.

Post Tags
Share Post