Ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ), Αλέξανδρος Βασιλικός, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Capital.gr αναφέρθηκε στο διαρκές στοίχημα της αναβάθμισης της εικόνας της χώρας μας και στην επόμενη ημέρα της ξενοδοχειακής αγοράς.
Διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Βασιλικού
1. «Ο τουρισμός είναι ευαίσθητο προϊόν και επηρεάζεται εύκολα από τις διακυμάνσεις των συγκυριών σε πολλά επίπεδα, από τη γεωπολιτική μέχρι την κλιματική αλλαγή και τις προβλέψεις για την παγκόσμια οικονομία. Όσο αυτονόητο είναι πως δεν μπορούμε να ελέγχουμε τα γεγονότα παγκοσμίως, άλλο τόσο αυτονόητο πρέπει να γίνει για όλους πως θα πρέπει να προσπαθούμε διαρκώς για την αναβάθμιση της εικόνας της χώρας μας στα μάτια του υπόλοιπου κόσμου».
2. «Η κατάρρευση της Thomas Cook είναι ένα οδυνηρό μάθημα, όπως συμβαίνει συνήθως στην πραγματική ζωή και στην πραγματική οικονομία. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της οικονομίας του τουρισμού δημιουργεί μεγάλες ανατροπές και νέα δεδομένα. Η προσαρμογή στα δεδομένα της εξέλιξης είναι που δίνει αυτή τη στιγμή πλεονέκτημα στους ανταγωνιστές της Thomas Cook, οι οποίοι όπως διαφαίνεται θα αναπληρώσουν σε σημαντικό βαθμό τις απώλειες από την κατάρρευση. Προφανώς θα καλυφθεί ένα μεγάλο ποσοστό των απωλειών και στους ξενοδοχειακούς τζίρους και στις αεροπορικές θέσεις καθώς καταφέρνουμε να διατηρούμε τη δυναμική μας ως προορισμός στην παγκόσμια αγορά. Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι λόγος εφησυχασμού. Όποιος δεν εκσυγχρονίζεται και δεν εξελίσσεται, βγαίνει εκτός παιχνιδιού».
3. «Προσωπικά πιστεύω πως κάθε σοβαρό επενδυτικό σχέδιο έχει χώρο και μπορεί πραγματικά να προσφέρει στον εμπλουτισμό του προϊόντος μας. Από εκεί και έπειτα υπάρχουν και οι επενδύσεις «είδα φως και μπήκα» για τις οποίες η ίδια η ζωή έχει αποδείξει σε προηγούμενες επενδυτικές «μόδες», από τα video club παλαιότερα μέχρι τα «frozen yogurt» πιο πρόσφατα, πως έχουν μικρό κύκλο ζωής. Η φιλοξενία είναι αφοσίωση και όχι ευκαιριακό πάρεργο».
Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Βασιλικού στο capital.gr.