Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Αλέξανδρος Θάνος: Να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αναδεικνύεται σε μία από τις σημαντικότερες Περιφέρειες στον τομέα της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας μας. Σύμφωνα με τα στατιστικά του πρώτου εννιάμηνου του 2018 παραμένει πρώτη για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σε αφίξεις ξένων τουριστών αλλά αυτή τη φορά επιτυγχάνοντας μια σημαντική αύξηση των εισπράξεων, η οποία ανέρχεται σε ποσοστό 20,30%. Για πρώτη φορά ξεπέρασε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ σε τουριστικές εισπράξεις.

Η στρατηγική της Περιφέρειας στο τομέα της τουριστικής προβολής το 2019 θα εστιαστεί στην ανάδειξη των στρατηγικών πλεονεκτημάτων της Περιφέρειας επιμένοντας στο θεματικό τουρισμό, στην αυθεντικότητα των εμπειριών, που κάποιος μπορεί να ζήσει στην περιοχή μας όλες τις εποχές του χρόνου, παρουσιάζοντας όλη την Κεντρική Μακεδονία ως έναν ενιαίο τουριστικό προορισμό.

Ιδιαίτερα θα δοθεί έμφαση στους τομείς του Πολιτισμού, στην ανάδειξη των εναλλακτικών δραστηριοτήτων, στην προβολή της ιδιαίτερης γαστρονομίας και των προϊόντων, που παράγει η μακεδονική γη, στην προσέλκυση και διοργάνωση μεγάλων συνεδρίων και στην υποστήριξή των επαγγελματιών του Τουρισμού με ένα συγκεκριμένα πλέγμα συνεργειών με προγραμματισμένη παρουσία σε πάνω από 20 Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού.

Η προβολή και ανάδειξη των οικουμενικών προσωπικοτήτων του Αριστοτέλη και του Μεγάλου Αλεξάνδρου, η πιστοποίηση της πολιτιστικής διαδρομής των βημάτων του Αποστόλου Παύλου από το Συμβούλιο της Ευρώπης, η προβολή του Ολύμπου και η ανάδειξή του ως εθνικό brand name για τον εναλλακτικό τουρισμό, η προσέλκυση μεγάλων συνεδρίων, όπως του παγκόσμιου συνεδρίου για το δρόμο του μεταξιού του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, αποτελούν μερικούς από τους στόχους μας για το 2019, τα θεμέλια των οποίων έχουν ήδη μπει και αναμένεται η επιτυχημένη πορεία και υλοποίησή τους.

Μεταξύ όλων αυτών το 2019 θα ξεκινήσει το ταξίδι του το ‘’λεωφορείο της Μακεδονικής Κουζίνας’’, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην έκθεση της Philoxenia, με πρώτη στάση τις πλατείες της Κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων.

Τέλος, η θεσμοθέτηση για πρώτη φορά του film office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα μας βοηθήσει στην ανάπτυξη μίας μεγάλης και δυναμικής αγοράς, όπως είναι αυτή της παραγωγής των οπτικοακουστικών μέσων, που θα δημιουργήσει τις συνθήκες για την ακόμη μεγαλύτερη προβολή της Περιφέρειας μας στο εξωτερικό.

Σε όλα αυτά θα πρέπει να προσμετρήσουμε και την εξασφάλιση από τον Περιφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα στο ΠΕΠ της Κεντρικής Μακεδονίας ενός ποσού της τάξεως των 52.000.000 ευρώ για την ενίσχυση των υφιστάμενων και τη δημιουργία νέων επιχειρήσεων στον τομέα του Τουρισμού.


Σημείωση: Το παραπάνω άρθρο του Αλέξανδρου Θάνου, που είναι Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αναρτήθηκε στο portal grtimes.gr (δείτε ΕΔΩ).

 

Ακολουθήστε το etravelnews.gr στο Instagram

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιο σας